TVgids - VTM

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
05:30 Geen uitzending
06:00 Plop & de Peppers
Plop en Pepijn maken ruzie en Pip vindt dit niet leuk. Met een listig plannetje maakt ze de twee ruziemakers aan elkaar vast waardoor ze hun ruzie wel snel moeten bijleggen. De vraag is of dit zal lukken.
06:10 Tip de Muis
Tip moet zijn kamer opruimen van zijn moeder, maar hij gaat veel liever spelen met zijn vriendjes. Gelukkig bedenkt zijn moeder een heel slim plannetje om het opruimen leuker te maken.
06:15 Wakandy
reeks waarin Andy Peelman elke uitdaging aangaat die zijn pad kruist.
06:25 Heidi
Grootvader heeft besloten te vertrekken en het landhuis aan meneer en mevrouw Keller te verkopen, maar hij weet niet dat Heidi onderweg is naar Dörfli. Als die aankomt, is grootvader al vertrokken om de verkoop te regelen.
06:50 Nils Holgersson
Iedere zonnewende houden de elfen een magische ceremonie. Nils wil graag meedoen, maar schrikt als de Zwarte Elf plotseling opduikt.
07:00 K3 Kan Het!
Karen vervult de wens van Leon, die graag met de ROX-auto wil rijden. Josje gaat de slaapkamer van Laure volledig omtoveren tot een bloemenparadijs. En Kristel wordt voor een keer de oppas van Féline en haar nichtjes.
07:25 VLOGLAB Together #Stories
Na de explosie op de luchthaven hebben de vloggers elkaars steun meer dan ooit nodig. Ondertussen komt Angela in een ware nachtmerrie terecht bij Daan.
07:50 Echte Verhalen: De Buurtpolitie
Scriptedrealityreeks over Vlaamse politieagenten die de misdaad bestrijden. De zaken zijn gebaseerd op waargebeurde verhalen.
08:15 K3 Roller Disco
Hanne spaart al enige tijd voor een nieuwe InGame die uitkomt. Ze gaat kamperen aan de winkel om er als eerste eentje te bemachtigen. Marthe wil dat ze wacht met spelen tot dat de werkdag erop zit.
08:35 Draken: Reddingsrijders
De Rescue Riders zijn van plan om samen te werken met de Slinkwings wanneer een boze Grumblegard Huttsgalor bedreigt, maar oude vijanden kunnen nieuwe trucjes bedenken.
09:00 Super Monsters
De kinderen trakteren hun buren op wat Halloweentrucjes die ze nooit zullen vergeten.
09:10 Super Monsters
De Super Monsters zijn de gastheren van een Halloween-feest en ontdekken een nieuw Super Monster.
09:20 Bol & Smik
Smik probeert Bol af te leiden terwijl die aan zijn lenteschoonmaak wil beginnen.
09:30 De keuken van Sofie
Sofie kiest voor een budgetvriendelijk gerecht. Ze bereidt een kalkoenrollade met gebakken patatjes.
09:45 Geen uitzending
11:50 Echte Verhalen: De Buurtpolitie
Een klein meisje verwittigt de politie omdat er een monster rond haar huis zou sluipen. Koen en Tineke gaan kijken wat er aan de hand is. Obi en Lotte starten een onderzoek nadat een vrouw 's nachts een gewapende man heeft zien rondlopen.
12:25 Milo
Milo heeft het moeilijk met de nieuwe foto-opdracht van Aron. Liam confronteert Lou met een filmpje.
»
13:00 VTM Nieuws (13 uur)
Nieuws van de dag met achtergrondinformatie, gevolgd door uitgebreide sportverslaggeving.
13:30 Het Weer
Blik op het weer in Vlaanderen en daarbuiten.
13:35 Familie
Peter krijgt de hele familie over zich heen. Alfons overweegt om in zijn eigen huis te gaan wonen.
14:15 Wittekerke
De Schorre gaat opnieuw open. Cafébazin Joke is nerveus en ziet allerlei rampscenario's voor ogen.
15:15 The Good Doctor
Dr. Andrews verzorgt een man die gewond raakte toen hij een seksueel delict probeerde te stoppen. Audrey Lim moet een moeilijke beslissing nemen als de ouders van een jonge patiënt dr. Melendez beschuldigen van een foute diagnose.
16:15 Superstore
Amy en Jonah komen tegenover elkaar te staan als het management het personeel met beloningen voor zich probeert te winnen, maar de gelederen zullen zich moeten sluiten om iemand te kunnen redden.
16:40 Aspe
Dirk Stappers is een zaakvoerder van computerbedrijf CID. Hij raakt zwaargewond tijdens een carjacking. Zijn secretaresse wordt ondertussen vermoord in haar huis aangetroffen. Het onderzoek wijst in de richting van Stappers maar hij ligt in coma.
17:45 Echte Verhalen: De Buurtpolitie
Kerkgangers horen al een paar weken vreemde geluiden in de kerk. Koen en Lotte gaan op onderzoek uit. Eric en Brigitte onderzoeken een schietpartij op een bedrijventerrein. Er melden zich twee getuigen, maar hun verklaringen komen niet overeen.
18:20 Milo
Robyn en Emily's feestjes gaan van start, waar Jesse jongleert tussen zijn verantwoordelijkheden.
19:00 VTM Nieuws
19:55 Het Weer
Blik op het weer in Vlaanderen en daarbuiten.
20:05 Familie
Rudi wil Zjef steunen, maar duwt hem enkel verder weg. Cédric beseft dat Jill oprecht om hem geeft.
20:40 Liefde voor muziek
Tourist LeMC is een grote fan van voetbalclub Antwerp FC en dat is ook de andere artiesten niet ontgaan. De nummers van de Antwerpse hiphop- en kleinkunstartiest worden uitgerekend op zijn verjaardag in een ander jasje gestoken.
22:10 Helden Van Hier: De Kust
Strandwachters, artsen en ambulanciers, politie en brandweermannen werken elke zomer met man en macht om de kust veilig te houden, zowel op het land, op het water als in de lucht.
23:15 Chicago Med
Crockett vreest dat hij een chirurgische fout heeft gemaakt tijdens een transplantatie. Carol verkeert opnieuw in nood. Halstead en Manning moeten actie ondernemen om hun fout recht te zetten.
00:15 Familie
00:45 The Good Doctor
01:40 Geen uitzending
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.