TVgids - Play 5

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:00 Neighbours: A New Chapter
Ramsay Street is in de kerststemming, maar niet iedereen heeft zin om feest te vieren. Terese en Jane moeten een moeilijke beslissing nemen. Mackenzie's emoties leiden haar tot een impulsieve beslissing.
02:25 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
07:30 Cold Case
Nadat een zaak een jaar lang wegkwijnt in de Jane Doe-categorie, vraagt een meisje het team om hulp bij het vinden van haar oudere zus, een tiener Amish-meisje dat weken na het verlaten van haar huis verdween om naar Philadelphia te gaan.
08:15 ER
Aan Abby's familiale nachtmerrie lijkt geen einde te komen wanneer haar mentaal zieke broer Eric onvindbaar blijft nadat hij voor desertie werd gearresteerd door het leger.
09:00 Neighbours: A New Chapter
09:25 Geen uitzending
09:55 CSI: Miami
Als een meisje wordt ontvoerd is de enige getuige een blinde man die de ontvoering gehoord heeft. Zijn getuigenis leidt het team naar een verdachte - maar de man die ze verdenken zit al opgesloten.
10:45 FBI
Nadat de politie de noodkreet van een wanhopige vader heeft genegeerd, ontvoert hij de dochter van een miljardair en houdt hij haar gegijzeld totdat zijn eigen vermiste kind terug is. Jubal stelt zijn onderhandelingsvaardigheden op de proef.
11:30 Castle
Een telefoontje van een mysterieuze vreemdeling zet een explosieve keten van gebeurtenissen in gang. Ondertussen wennen Castle en Beckett aan Becketts nieuwe carrière.
12:20 NCIS
Het team onderzoekt de dood van een marinier die werd vermoord door een sluipschutter en werkt samen met een agente van de kustwacht. Ze ontdekken dat het slachtoffer de meerderheid van de aandelen zou erven van een multinational.
13:05 Bones
Een invloedrijke echtscheidingsadvocaat, die veel vijanden had, wordt vermoord. Booth en Brennan hebben elkaar al drie maanden niet gezien en dit begint hun relatie te beïnvloeden.
13:50 Younger
Liza en Kelsey bereiden zich voor om hun nieuwe imprint te lanceren, ondanks online kritiek.
14:15 ER
Abby krijgt het aan de stok met haar manische moeder Maggie wanneer ze zich verzet tegen de behandeling die Abby geregeld heeft voor haar broer Eric, in een psychiatrisch dagcentrum. Pratt en Harkins behandelen een twaalfjarig meisje.
15:05 Neighbours: A New Chapter
Een tragisch ongeval leidt tot een schokkend ultimatum. Susan ontdekt een vreselijk geheim dat een breuk in haar familie dreigt te veroorzaken. Paul stelt een onmogelijke uitdaging.
15:30 Cold Case
Wanneer nieuw bewijs suggereert dat hij niet is vermoord op de plek waar zijn lichaam werd gevonden, heropent het team de moordzaak uit 1953 van een negentienjarige ambitieuze rock-'n-roller.
16:15 CSI: Miami
De man die Horatio's vrouw vermoord heeft ontsnapt uit de gevangenis. Meteen begint hij aan een wraakactie die veel slachtoffers achterlaat. Het team probeert ondertussen te achterhalen waar hij op uit is.
17:05 Castle
Beckett ontvangt een mysterieuze tip en wordt in een levensgevaarlijke situatie gedreven. Ondertussen probeert Castle te achterhalen waarom zijn vrouw op de vlucht is.
18:00 FBI
Wanneer het team naar het plaats delict wordt geroepen, vermoeden ze al snel dat het om een politieke reden gaat. Wanneer er opnieuw een moord plaatsvindt, proberen ze de rode draad te ontdekken voordat er meer lichamen worden gevonden.
18:50 Criminal Minds
Een seriemoordend echtpaar, dat in de dodencel zit, wordt ondervraagd. Naarmate het verhoor voortduurt, begint Gideon te vermoeden dat de vrouw niets met de misdaden te maken heeft.
19:45 Bones
Brennan en het team proberen lijken te identificeren na een explosie in een hotelgarage. Booth heeft een opdracht die hem een promotie zou kunnen opleveren.
20:35 Vermist
Frank verdwijnt na een banale ruzie met zijn vrouw. De Cel Vermiste Personen vindt sporen van kwaad opzet en de ondervragingen leveren geen fraai familieportret op: Frank zat behoorlijk onder de sloef en zijn zoon is een jongen met problemen.
21:40 Vermist
Een rechter komt niet opdagen op het proces dat hij moet voorzitten en meteen wordt er alarm geslagen. Wellicht is hij het slachtoffer geworden van de criminelen die hij moest berechten.
22:45 Vermist
Vijf jaar na de verdwijning van de 20-jarige studente Lotte duikt er plots een nieuw spoor op in de zaak. Dit zou betekenen dat haar toenmalige professor sociologie, die destijds werd veroordeeld voor de moord op Lotte, onterecht heeft vastgezeten.
23:55 Friends
Monica bereidt een overheerlijk Thanksgiving-diner voor de groep, maar tot haar woede komen ze allemaal te laat en ze weigert de uitgehongerde gasten binnen te laten. Phoebe haalt Rachel over om Emma mee te laten doen aan een schoonheidswedstrijd.
00:30 Friends
Monica en Chandler maken kennis met een jonge vrouw die overweegt om haar kind aan hen af te staan na de geboorte. Maar door een foutje bij het adoptiebureau verkeert zij in de overtuiging dat Monica dominee is en Chandler arts.
01:05 Neighbours: A New Chapter
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.