TVgids - BBCFirst

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:45 The Madame Blanc Mysteries
Jean en Dom helpen Caron bij het oplossen van de moord op een man die dood wordt aangetroffen in een afgelegen landhuis dat recent door Jeremy en Judith is gekocht. De dode houdt een unieke sleutel in zijn hand geklemd.
03:30 Silent Witness
Jack, Nikki en Simone onderzoeken een tweede sterfgeval dat verband houdt met de ondergrondse bokswereld. Ondertussen is Jack bang dat Ryan Cara in gevaar heeft gebracht, waardoor Jacks loyaliteit op de proef wordt gesteld.
04:25 Murdoch Mysteries
Tijdens het onderzoek naar de dood van een politicus die door een wraakzuchtige geest vermoord zou zijn, botsen Crabtrees theorieën over paranormale verschijnselen met de wetenschappelijke opvattingen van Murdoch.
05:15 Harry Wild
Harry, Fergus en Lola zijn eregasten op een moordmysteriefeest met een jaren 20-thema op een afgelegen eiland. Maar ze komen er al snel achter dat ze op het eiland vastzitten met een moordenaar.
06:00 Ghosts
Mike en Alison krijgen een ongelooflijk aanbod dat al hun verwachtingen ver overtreft. Ze moeten nu een beslissing gaan nemen en de uitkomst daarvan zal hun leven voorgoed veranderen.
06:30 Grantchester
Geordie ziet zich gedwongen om een oude vriend te helpen, maar raakt in de knoop met zijn geweten. Will moet vechten om zijn baan te houden, maar ziet ook dat Geordie hem hard nodig heeft.
07:20 Father Brown
Father Brown voelt instinctief aan dat er iets sinisters in het spel is wanneer de vriendin van mevrouw McCarthy in haar slaap overlijdt. Ze is namelijk niet de eerste overledene die op deze manier om het leven is gekomen.
08:10 Death in Paradise
Het team onderzoekt de moord op een voormalige bewoner van een kindertehuis. Ondertussen legt Marlon zijn brigadiersexamen af en maakt Selwyn voor het eerst kennis met zijn dochter.
09:00 Midsomer Murders
Barnaby onderzoekt de dood van een oudere vrouw die getuige was van een schokkende gebeurtenis. Het onderzoek onthult een web van zeer sinistere gebeurtenissen, en sommige zijn begraven diep in het verleden.
09:55 Midsomer Murders
10:50 Call the Midwife
De kraamafdeling verkeert in chaos wanneer er buikgriep uitbreekt en verpleegster Crane doet alles om haar carrière te redden. Ondertussen moedigt Cyril Reggie aan om hulp te zoeken.
11:40 Death in Paradise
Een man bekent dat hij zijn baas heeft vermoord, hoewel hij zich er niets van kan herinneren. Neville is ervan overtuigd dat de zaak niet zo simpel is als het lijkt en is vastbesloten de waarheid te achterhalen en de echte moordenaar te ontmaskeren.
12:35 Grantchester
Leonards celgenoot Joe Davies wordt beschuldigd van moord op een andere gedetineerde. Leonard is ervan overtuigd dat Joe onschuldig is en roept de hulp in van Will en Geordie.
13:20 Grantchester
14:10 Queens of Mystery
Wanneer er nog een moord wordt gepleegd en Beth als een van de verdachten wordt aangemerkt, zet Mattie alles op alles om de zaak op te lossen en de naam van haar tante te zuiveren.
15:05 Murdoch Mysteries
Na de diefstal van een Rembrandt doet Murdoch onderzoek in de wereld van James en Sally Pendrick.
16:05 Midsomer Murders
Barnaby en Jones onderzoeken de verdwijning van een ruiter zonder hoofd. De zaak blijkt het begin te zijn van een aantal sterfgevallen in een familie.
17:00 Midsomer Murders
18:00 Death in Paradise
Een vergiftigde chef brengt het team in verwarring omdat ze niet weten hoe het gif werd toegediend.
19:00 Death in Paradise
Nadat een stroomstoring een ravage veroorzaakt, traceert het team de bron naar een substation en ontdekt een geëlektrocuteerd lichaam. Op het eerste gezicht lijkt het een ongeluk. Nader onderzoek onthult echter een cryptocurrency complot.
20:00 Murdoch Mysteries
Murdoch onderzoekt de moord op de directeur van warenhuis Eaton's, die niet erg geliefd was bij de winkelmeisjes.
21:00 Grantchester
Er wordt weer een dakloze man dood aangetroffen, netjes geschoren en omgebracht op dezelfde manier als de eerdere slachtoffers. Misschien zit de verkeerde man achter de tralies voor die moorden.
22:00 Happy Valley
Catherine krijgt informatie over Tommy's verblijfplaats, wat haar ertoe aanzet de zoektocht in gang te zetten. Helen krijgt het schokkende nieuws te horen dat Ann is ontvoerd.
23:05 Silent Witness
Nikki vermoedt dat er iets aan de hand is, wanneer Thomas zich niet aan haar kant schaart. Ze probeert haar theorie te bewijzen. Ondertussen volgen Jack en Clarissa een forensisch spoor.
00:10 Murdoch Mysteries
Murdoch stelt een onderzoek in wanneer in een boom het lijk van een soldaat wordt aangetroffen.
01:00 London Kills
Dat de achtjarige Troy zijn grootvader vermoord zou hebben, houdt geen steek. Waarom liegt hij? DS Vivienne Cole en DC Rob Brady starten een onderzoek naar hun baas David Bradford.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.