TVgids - VTM NON-STOP 90s

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:35 Baywatch
Er wordt een amateur kickbokswedstrijd op het strand georganiseerd. Matt heeft zich ingeschreven en laat zich trainen door Mitch, die ooit een kampioen was in de vechtsport.
02:15 Baywatch
Vijftien jaar geleden ging Mitch voor een internationaal uitwisselingsprogramma voor redders naar Australië. Wiley Brown, een van de Australische redders, komt hem opzoeken.
02:55 Baywatch
Hobie, Gayle en haar verloofde Ken komen vast te zitten in het vliegtuig van Ken nadat het toestel in de oceaan is gecrasht.
03:35 Baywatch
Mitch en zijn team haasten zich om Hobie, zijn ex-vrouw Gayle en haar verloofde te redden van een vliegtuigcrash op het water.
04:15 Married ... With Children
Al wordt aangehouden door een politieagent vanwege een kapot achterlicht, hierbij ontdekt de diender ook dat Al zijn rijbewijs al een maand verlopen is. Er zit maar één ding op, het opnieuw doen van zijn rijexamen.
04:40 Baywatch
Hobie wordt verliefd op een jong meisje van de strandwacht. Ze heeft echter nog maar een jaar te leven, maar dat weet Hobie niet. De dates van Mitch en Jackie worden verstoord.
05:20 Baywatch
Cort keert terug naar Baywatch, maar C.J. maakt zich zorgen dat er iets aan de hand is met zijn ogen. Hobie helpt een man die als attractie werd achtergelaten in een kooi.
05:55 Baywatch
Slade keert terug naar Baywatch en strijdt met Matt om de aandacht van Summer. Een man met een luchtballon probeert C.J. het hof te maken.
06:45 Baywatch
De strijd tussen Matt en Slade om de aandacht van Summer neemt toe wanneer de twee besluiten het tegen elkaar op te nemen met een wedstrijdje surfen. Mitch ontmoet een vrouw die wanhopig op zoek is naar hulp voor haar vriend.
07:25 Baywatch
Mitch ontmoet Jason, een tienjarige jongen met een dwarslaesie, in de revalidatiekliniek. Hij blijkt echter getuige te zijn geweest van een moord.
08:10 Baywatch
De zus van Stephanie komt met geweldig nieuws, maar door een catastrofale gebeurtenis komt er al snel een einde aan haar vreugde. Mitch verzorgt de wond van een gewonde ontsnapte gevangene, onder schot.
08:55 Baywatch
Mitch schiet Jason te hulp wanneer de huurmoordenaar Riddick hem weer probeert te vermoorden, ook al kan hij zijn benen nog niet bewegen.
09:40 Baywatch
10:25 Baywatch
11:05 Baywatch
11:50 Baywatch
12:30 Baywatch
13:15 Baywatch
13:55 Baywatch
14:40 Baywatch
15:20 Baywatch
16:00 JAG
Harm krijgt een foto uit 1980 in handen waarop zijn vader te zien is, omringd door Russische soldaten. Hij en Mac vertrekken meteen naar Rusland, op zoek naar meer informatie.
16:50 JAG
Het vliegtuig van Harm en Mac wordt door gevechtsvliegtuigen neergeschoten.
17:40 JAG
Harm en Mac infiltreren in het Soedanese milieu. Het feestje op de Soedanese ambassade is daar de ideale gelegenheid voor. Spijtig genoeg wordt hun dekmantel al vlug ontdekt.
18:25 JAG
Harm en Mac krijgen de opdracht om naar Tokyo te gaan om daar een man te verdedigen die ervan wordt verdacht een Japans meisje te hebben verkracht.
19:10 JAG
Francesca, de dochter van admiraal Chegwidden, wordt in Italië ontvoerd.
20:00 JAG
Harm geeft zich als vrijwilliger op om Roscoe Martin, een Vietnamveteraan, te verdedigen.
20:55 JAG
Miljoenen televisiekijkers zijn getuige van een gruwelijke moord.
21:45 JAG
Een gevechtspiloot beweert dat Gods stem zegt om de aanvallende Irakezen niet onder vuur te nemen.
22:30 JAG
Harm wordt naar Washington D.C. gestuurd om deel uit te maken van een comité dat moet oordelen over het waarheidsgehalte van een schokkend televisieverslag.
23:20 JAG
Een voormalig piloot is nu een advocaat. Hij brengt misdaden van militair personeel voor de rechter.
00:10 JAG
01:00 JAG
Het vliegtuig van Harm en Mac wordt door gevechtsvliegtuigen neergeschoten.
01:40 JAG

logo VTM logo Kleurt je dag

Londen, jaren 70. Estella, een jonge oplichtster die ervan droomt om modeontwerpster te worden, belandt na tal van tegenslagen op straat, samen met de bevriende boeven Horace en Jasper. Op een dag trekt het modebewustzijn van Estella de aandacht van de narcistische barones Von Hellman, een steenrijke modelegende die ontwerpt voor de 'rich and famous'. Maar hun relatie leidt tot een reeks gebeurtenissen die de gemene kant in Estella naar boven brengen.

'Cruella', film uit 2021 met oa. Emma Stone, om 20.30 uur op VTM.