TVgids - VTM 4

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
08:50 Geen uitzending
Geen uitzending.
14:05 All New Traffic Cops
Een verdacht voertuig wekt de nieuwsgierigheid van Nick en Mark en wanneer de passagiers worden opgevangen, worden grote hoeveelheden drugs gevonden. In Derby houdt Alex een man aan met illegale kentekenplaten.
14:50 All New Traffic Cops
Jason probeert een onverzekerde chauffeur te stoppen, maar het gaat niet zoals gepland. Een achtervolging begint. Ondertussen doet een jonge automobilist een alcoholtest en blijkt het alcoholgehalte veel te hoog te zijn.
15:45 Walker, Texas Ranger
Walker en Trivette moeten een huurmoordenaar opsporen die de opdracht heeft gekregen om een Amerikaanse senator te vermoorden. Ze krijgen daarbij hulp van een legendarische Texas Range.
16:50 Stargate Atlantis
Dokter Weir besluit een intern onderzoek in te stellen nadat een Stargate-verkenningseenheid voor de vijfde keer op rij in een hinderlaag werd gelokt door de Wraith.
17:45 Police Interceptors
Er ontstaat een spannende achtervolging nadat een vluchtende overvaller Paul Faulkner met 130 km per uur van de weg ramt. Terwijl Faulko met spoed naar het ziekenhuis wordt gebracht, probeert het team de dader op te sporen.
18:40 All New Traffic Cops
De politie van Derbyshire neemt drugs in beslag, waaronder amfetamine, crack-cocaïne en heroïne, verricht 26 arrestaties voor drugsdelicten en verstoort vijf drugsnetwerken van de county Lines.
19:40 Most Daring
Na een lawine zit een man vast onder de sneeuw. Zijn vrienden proberen hem te bevrijden vooraleer het te laat is. Een man zit vast in een brandend appartementencomplex.
20:35 S.W.A.T.
Een drugsbaron moet worden verplaatst en bewaakt door het Los Angelos SWAT team. Dat gaat goed tot de drugsbaron 100 miljoen dollar biedt aan iedereen die hem kan bevrijden uit de gepantserde auto.
22:45 The Road
In een grimmige postapocalyptische wereld probeert een man samen met zijn zoontje de kust te bereiken. De reis is zwaar, er is bijna geen voedsel meer en ze kunnen alleen elkaar vertrouwen.
00:45 Walker, Texas Ranger
01:45 Geen uitzending
Geen uitzending.

logo Play4 logo

Rik Verheye en Sam Kerkhofs hebben hun jongensdroom waargemaakt. Ze hebben met hun eigen spaarcenten een voetbalclub gekocht: Sporting Hasselt. Maar al snel blijkt dat de club zich in een veel slechtere staat bevindt dan ze hadden verwacht.

'De Spor', om 21.20 uur op Play4.