TVgids - VTM NON-STOP 90s

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:40 Beverly Hills, 90210
Jim krijgt promotie op het werk, maar dat betekent dat het gezin opnieuw naar Minneapolis verhuizen.
02:25 Beverly Hills, 90210
Brenda vreest dat ze zwanger is. Brandon neemt ondertussen ontslag bij Peach Pit, zodat hij aan de slag kan gaan bij Beverly Hills Beach Club, waar hij meer kan verdienen.
03:10 Beverly Hills, 90210
Brandon wordt aangenomen als privéchauffeur voor de vrouw van Jerry Rattinger, een invloedrijke sportpromotor. Brenda vindt ondertussen een uitlaatklep voor haar emoties: toneelschool.
03:55 Beverly Hills, 90210
Dylan moet naar het ziekenhuis nadat hij zich verwondde tijdens het surfen. Donna en David moeten een scène uit 'Romeo en Julia' naspelen voor hun toneelklas. Kelly heeft een date.
04:40 Beverly Hills, 90210
Steve nodigt Brandon, David en nog enkele vrienden uit om na sluitingstijd in de beachclub deel te nemen aan een illegaal pokertoernooi. Brenda loopt ondertussen een zonneslag op.
05:25 Beverly Hills, 90210
Andrea en Brandon komen een zaak van kinderverwaarlozing op het spoor. Kelly is ondertussen in alle staten wanneer de vader van David haar moeder mee uit vraagt.
06:20 Beverly Hills, 90210
Brenda geeft toe dat ze een oogje heeft op haar leraar Chris, maar ook Andrea ziet hem wel zitten en dat zorgt voor wrijving. Brandon weigert Jims hulp bij het kopen van zijn droomauto.
07:10 Beverly Hills, 90210
Brandon, Brenda, Dylan, Kelly, Steve, Donna, Andrea en David trekken naar het Yosemite National Park voor een weekendje weg. Een regenstorm stuurt hun plannen echter in de war.
08:00 Beverly Hills, 90210
Brandon krijgt meer dan waar hij op gerekend had, wanneer hij en Steve vrijwillig het baseballteam coachen dat bestaat uit verwende kinderen die niet op hun mondje gevallen zijn.
08:45 Beverly Hills, 90210
Op het jaarlijkse lentefeest dingt Kelly naar de prijs van 'Miss Spring'. Ze vraagt Brandon om haar date te zijn, tot grote frustratie van Steve.
09:35 Beverly Hills, 90210
10:20 Beverly Hills, 90210
11:05 Beverly Hills, 90210
11:55 Beverly Hills, 90210
12:40 Beverly Hills, 90210
13:30 Beverly Hills, 90210
14:20 Beverly Hills, 90210
15:05 Beverly Hills, 90210
15:55 The X-Files
Mulder is razend wanneer een man - die vier mensen zou hebben vermoord en hun levers hebben opgegeten - wordt vrijgelaten vanwege een gebrek aan bewijs.
16:45 The X-Files
Mulder en Scully onderzoeken een achtjarige na de dood van twee agenten. Het meisje zou beide moorden hebben gezien.
17:30 The X-Files
Een wetenschapper wordt vermoord door een gehandicapte conciërge. Mulder en Scully zijn verbijsterd door zijn intelligentie.
18:15 The X-Files
Mulder ontdekt dat de overheid in het geheim experimenteert met het DNA van buitenaardse wezens en deze toepast op mensen.
19:10 The X-Files
Hoewel de X-Files zijn gesloten, onderzoekt de overgeplaatste Mulder een tip van zijn mentor, die hem naar een communicatiecentrum in Puerto Rico leidt, op zoek naar bewijs voor een buitenaards contact.
19:55 The X-Files
Als in New Jersey een aantal mannen dood wordt aangetroffen met dezelfde vreemde bijtwonden op hun lichaam, stuurt Skinner Mulder op onderzoek uit.
20:40 The X-Files
Mulder wordt ingeschakeld om een kleine buitenwijk van Virginia te onderzoeken wanneer verschillende volstrekt normale bewoners plotseling en onverklaarbaar gek worden.
21:30 The X-Files
Mulder en zijn nieuwe partner ontdekken een geheim experiment van het Amerikaanse Korps Mariniers dat tijdens de oorlog in Vietnam is uitgevoerd.
22:20 The X-Files
Mulder en Krycek krijgen te maken met een ontvoering, waarbij de dader naar eigen zeggen in de macht is van aliens.
23:05 The X-Files
Om Scully te redden, volgt Mulder Barry de heuvels van Virginia in. Skinner heropent de X-Files wanneer hij ontdekt dat het onderzoek van Mulder is achtergehouden.
23:55 The X-Files
00:40 The X-Files
»

'Don't Worry Be Happy' (Play4)

In Kontich begint Sabrina aan de ochtend samen met haar dochters. Vroeger runde ze een bloeiende kinderopvang, maar na een burn-out sloot ze de deuren. Sindsdien moet ze meer letten op hun uitgaven en heeft ze geleerd dat je met minder ook gelukkig kan zijn. In Brugge heeft Peter een hectische dag voor de boeg, hij moet een bestelling leveren.

'Don't Worry, Be Happy', om 21.15 uur op Play4.