TVgids - VTM 4

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:15 Geen uitzending
09:15 Geen uitzending
14:00 The Island with Bear Grylls
Op de drempel van de laatste week besluiten de twee groepen te vechten tegen hun vooroordelen en de hoge golven, en ze gaan samen naar een eiland in de buurt. Voordat Bear arriveert moeten ze hun verschillen aan de kant zetten.
14:50 Helicopter ER
De Yorkshire Air Ambulance redt per helikopter patiënten in levensgevaarlijke situaties. Het team moet zo snel mogelijk ter plaatse zijn om de slachtoffers van medische hulp te voorzien.
15:50 All New Traffic Cops
De verkeerspolitie achtervolgt een drugsrunner op de snelweg. Een drugsdeal leidt tot een bloedstollende achtervolging door de straten van Bradford.
16:45 Walker, Texas Ranger
Walker moet Alex beschermen tegen een man die ooit door haar toedoen in de gevangenis belandde.
17:45 Ultimate Police Interceptors
In Durham zitten de agenten een verdachte op de hielen die een voertuig gestolen heeft. Wanneer ze de man en een medeplichtige oppakken bij hem thuis, schopt die laatste wild om zich heen.
18:45 All New Traffic Cops
De agenten achtervolgen een moordverdachte die door de straten van Bradford scheurt. Een autodief rijdt tegen een boom aan en de politie grijpt in wanneer een jonge dronken bestuurder wordt aangevallen.
19:40 Top 20 Funniest
Wees getuige van een muzikale showcase van talenten en zie hoe een kind een kerkkoor dirigeert.
20:35 Lionheart
Nadat zijn broer in L.A. is vermoord door een misdaadbende, ontvlucht Lyon Gaultier in een verre uithoek van Noord-Afrika het Franse Vreemdelingenlegioen.Hij komt terecht in de wereld van illegale freefights, waar maar één man overeind blijft.
22:35 Kafka
De pauzerende baliemedewerkster van een fitnessclub weigert om een klant met weinig tijd en een vergeten lidkaart te helpen. Een lid wil zijn abonnement opzeggen, maar dat blijkt nogal lastig te zijn.
23:05 Superstaar
De vader van Lamoot trakteert de kijker op welkgemikte oneliners en brengt Roger in de rubriek Klussen met Roger de kijker bij hoe je op een leuke en creatieve manier je CD's thuis kan rangschikken zodat je ze gemakkelijk terug vindt.
23:35 Ultimate Police Interceptors
00:35 Walker, Texas Ranger
01:30 Geen uitzending

'Special Forces' (VTM)

Na de opdracht in de oceaan volgt een onverwachte uitdaging: de 'milling'. De rekruten moeten een zware drill ondergaan en vervolgens twee minuten boksen tegen een SF-instructeur. Het brengt heel wat emoties en agressie naar boven, maar één rekruut voelt zich op zijn gemak. Bij een krachtige waterval bekruipt hen opnieuw de angst voor water en moeten ze twintig meter omhoog klimmen langs een gladde rotswand.

'Special Forces', om 20.40 uur op VTM.