TVgids - VTM GOLD

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
06:00 Joe
09:30 Geen uitzending
10:00 Joe
14:25 Geen uitzending
14:55 Joe
15:25 Geen uitzending
15:55 SOS Piet
An wil een lekkere en gezonde kalfsfricassee maken voor haar man die een hartaanval kreeg. Vorig jaar heeft Xanthe in Londen een lekkere vegetarische champignonsaus gegeten, maar haar eigen champignonsaus smaakt naar tomaten.
16:25 Nonkel Jef
Ginderbos staat op zijn kop wanneer er plannen opduiken voor de bouw van een discotheek. Nonkel Jef is de enige die de kassa hoort rinkelen en wil van zijn weiland een parking voor de fuifnummers maken. De boer botst echter op veel tegenwind.
17:00 The Golden Girls
Blanche's laatste vriend is een charmante Cubaan die Blanche het hoofd op hol brengt. Maar dan ontdekt ze dat ze niet de enige is en hij achter haar rug stiekem met Sophia omgaat.
17:30 Sturm der Liebe
Het plan van Markus lijkt te werken, want de deal van Christoph en Werner met de grote leverancier mislukt door de vervuiling van het bronwater. Maar tragisch genoeg drinkt Eleni het water en begint ziektesymptomen te vertonen.
18:25 SOS Piet
19:00 Slisse & Cesar
De familie Slisse verhuist, en dat verloop niet zonder slag of stoot. Dan blijkt dat Sander met een van de verhuizers in het leger gediend heeft. Melanie is er niet mee opgezet dat Sander met een van de verhuizers in het leger heeft gediend.
20:00 Keeping Up Appearances
Hyacinth heeft Richard aangemeld om vrijwilligerswerk te doen als er een probleem is met de verlichting in de parochiezaal. Met tegenzin stemt hij in, want klussen is nu niet bepaald zijn sterkste kant.
20:35 Zorro
De Alcalde huurt een inheemse Amerikaan in om Zorro te volgen en vervolgens uit te schakelen.
21:00 Zorro
Victoria is neergeschoten, Diego is er kapot van en denkt dat hij haar zal verliezen.
21:25 Tegen de Sterren Op
Slotaflevering van de registratie van de entertainmentshow 'Tegen de Sterren Op Live'.
22:05 Tegen de Sterren Op
Het afscheid van Kim Clijsters is aanstaande. Jan Becaus interviewt live deze publiekslieveling.
23:05 Nonkel Jef
23:35 Keeping Up Appearances
00:10 All Saints
De relatie van een kankerpatiënt met zijn vriendin verslechtert door zijn ziekte.
01:05 All Saints
Een niertransplantatie wordt uitgesteld. Bij een atlete moet haar arm worden geamputeerd.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.