TVgids - VTM 2

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
03:10 Geen uitzending
07:15 My Unique B&B
Simon en zijn team reizen naar de pittoreske Wye Valley om George en Al te helpen hun gehavende oude gezinscamper om te bouwen tot een unieke B&B. Het busje staat al een tijdje weg te roesten, dus het team heeft er behoorlijk wat werk aan.
08:00 Geen uitzending
10:00 Love Bites
Drie mannelijke singles nemen het tegen elkaar op voor een date met de boksende schone Jodie.
10:45 Geen uitzending
13:10 GPs: Behind Closed Doors
Verpleegster Sarah haalt de hechtingen uit Elliot nadat hij in zijn hoofd is gestoken. Dokter Claire zorgt ervoor dat Amanda's wonden niet geïnfecteerd raken nadat ze een nier heeft gedoneerd aan haar zus.
14:00 Blind getrouwd: Australië
De eerste twee getrouwde koppels maken zich klaar om op huwelijksreis te vertrekken. Twee nieuwe koppels stappen ondertussen in het huwelijksbootje: Jack en Tori, en Timothy en Lucinda.
15:30 GPs: Behind Closed Doors
Twee patiënten komen binnen met problemen die te maken hebben met bergbeklimmen. De ene is van plan om een rugbywedstrijd te spelen op de top van de Kilimanjaro, de andere heeft een gele, sijpelende teen als gevolg van een klimongeluk.
16:30 Families XXL
De familie Naudts staat voor een grote beslissing. Bij de familie Meulemans gaan ze naar de kapper.
17:35 MasterChef Australië
De koks zijn in de National Gallery of Victoria. Met de Tempel of Boom als inspiratie, splitsen de deelnemers zich in twee teams om een eigentijdse draai te geven aan de Griekse keuken.
18:35 Home and Away
Leah geeft Justin op als vermist. Een gewonde Justin probeert intussen te ontsnappen, maar Margot is niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Justin smeekt Andrew om de hulpdiensten te bellen.
19:00 Blind getrouwd: Australië
De 32-jarige fysiotherapeute Natalie loopt naar het altaar om directie-assistent Collins te ontmoeten. De druk is bijzonder hoog voor Collins, die nog nooit eerder een relatie heeft gehad.
20:35 UEFA Champions League
Verslag van de wedstrijd Borussia Dortmund - Paris Saint-Germain, gespeeld in de halve finale van de UEFA Champions League.
23:10 vier-nul
Voetbalpodcast waarin vier kenners het voorbije weekend op de grasmat bespreken.
00:20 Blind getrouwd: Australië
01:40 Geen uitzending
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.