TVgids - VTM GOLD

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:00 Geen uitzending
06:00 Joe
09:30 Geen uitzending
10:00 Joe
14:40 Geen uitzending
15:15 Joe
15:45 Geen uitzending
16:15 SOS Piet
Olivier is een rasechte barbecuefanaat en wil zichzelf, vrienden en familieleden verwennen met gegrilde ribbetjes met honing. Voorlopig zijn er echter weinig kandidaten die van Oliviers ribbetjes willen proeven.
16:45 Bompa
Albert is gevallen met zijn fiets. Maar niet iedereen neemt zijn pijn serieus. Jef wil zich van zijn beste kant laten zien in een kinderziekenhuis, maar daarvoor heeft hij zijn compagnon nodig.
17:20 The Golden Girls
De meiden proberen genoeg geld op te hoesten voor een nieuw dak. Door Sophia's vrijwilligerswerk in het ziekenhuis krijgen de meiden geheime informatie waardoor ze meer dan genoeg geld zouden kunnen krijgen voor het nieuwe dak.
17:50 Sturm der Liebe
Leander adviseert Markus om zich zo snel mogelijk te laten opereren. Markus vraagt Leander om niemand iets te vertellen en geeft hem een brief die hij aan Eleni moet geven als er hem iets zou overkomen.
18:50 SOS Piet
19:20 Slisse & Cesar
Tinneke en Joe gaan trouwen. Melanie wil haar reputatie alle eer aandoen en eist dat er tijdens de huwelijksreceptie champagne aan de gasten aangeboden wordt. Er ontstaat paniek wanneer Slisse vindt dat zijn vriend Cesar mee op de familiefoto moet.
19:55 Keeping Up Appearances
Hyacinth besluit haar ervaring als unieke en perfecte gastvrouw te delen en adverteert in de plaatselijke krant. Echter lijkt het al snel alsof de lezers iets verkeerd hebben begrepen.
20:35 Zorro
Diego verdedigt een man die wordt beschuldigd van diefstal. Zijn oudere broer, die tevens een reus blijkt te zijn, wil dat zijn broer zo snel mogelijk weer vrijkomt.
21:00 Zorro
Een tiener wil zijn mannetje staan en wil dat bewijzen door Zorro uit te dagen voor een duel.
21:25 Deadline 25/5
Lieven Koninckx, de voorzitter van de districtsraad van Borgerhout, houdt een persconferentie waarop hij stelt dat het ongeluk in basisschool De Vlieger voorkomen had kunnen worden.
22:30 Bompa
23:00 Keeping Up Appearances
23:35 All Saints
Een tiener met een drankprobleem wordt opgenomen op de Eerste Hulp en Bron begint haar eerste dag op de ambulancedienst.
00:25 All Saints
Jaz wordt verkracht door haar date. Ben reageert zijn agressie af op een moeder.
01:20 Geen uitzending
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.