TVgids - VRT CANVAS

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
23:40 Nachtlus
Doorlopende herhaling tot de start van de ochtenduitzendingen.
07:30 Ketnet Junior
Programma's voor peuters en kleuters met Bumba, Uki, Woezel en Pip, Bing, Dimitri, Kaatjes Kameraadjes, Biba & Loeba, Kaatjes Tralalaatjes, Wissper, Bob de Bouwer en Monchhichi.
12:30 Lentebeelden
Sfeerbeelden vanuit verschillende Europese vakantiebestemmingen.
13:30 Ketnet Junior
15:00 Koningin Elisabethwedstrijd Viool
Tijdens elke sessie hoort het publiek vier halvefinalisten aan het werk. De eerste twee spelen een concerto van Wolfgang Amadeus Mozart, gekozen uit de concerti KV207 (nr. 1 in Bes), KV211 (n.2 in D) en KV218 (nr. 4 in D).
17:55 Allez l'Union
Het seizoen van Union Saint-Gilloise is sowieso historisch. Na 48 jaar zijn ze terug op het hoogste niveau en gaan ze als leider de Champions' play-offs in. Nog nooit heeft een promovendus dat klaar gespeeld in 126 jaar Belgische voetbalgeschiedenis.
18:45 Where the Wild Men Are With Ben Fogle
Avonturier Ben Fogle reist naar de Black Mountains in Wales en logeert er bij Keith en Em Powell en hun vier jonge zonen. Ze ruilden hun carrières als dierenartsen in voor een geïsoleerd bestaan in een verborgen vallei.
19:30 Shrink
Na een misverstand over een therapieoefening met betrekking tot persoonlijke brieven, brengt David zijn relatie met twee patiënten in gevaar. Hij moet Doug vragen hem te helpen bij het opsporen van een brief die hij zijn ex heeft gestuurd.
20:00 Terzake
Terzake gaat dieper in op de actualiteit. Met gasten en reportages die het nieuws bepalen aan de hand van scherpe, kritische en verhelderende interviews.
20:35 De Afspraak
Dagelijks duidingsprogramma waarin de presentatoren een afspraak hebben met gasten uit het nieuws.
21:20 Ruiters
Om de vier jaar vindt het wereldkampioenschap voor de paardensport plaats. Het is hier waar ruiters de geschiedenisboeken ingaan en paarden legendes worden.
22:05 Extra Time
Voetbaltalkshow waarin Filip Joos met de hulp van verschillende spraakmakende gasten de vinger aan de pols houdt van de voetbalactualiteit. Met samenvattingen, achtergronden en vaste rubrieken.
23:10 Zingen is goud
Lore Binon zingt een nummer van Melody Gardot.
23:25 No Body Recovered
In 2020 verdwijnt Mike O'Leary, vader van drie, op weg van zijn werk naar huis, waarop de politie een grootschalig onderzoek begint. Maar hoe los je zo'n mysterie op als er geen lichaam is? Deze documentaire volgt de onderzoekers.
00:10 Nachtlus
Doorlopende herhaling tot de start van de ochtenduitzendingen.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.