TVgids - Play Crime

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
00:30 Castle
Castle en Beckett onderzoeken de dood van een schoolmeisje en zijn verbijsterd wanneer het spoor naar een dader met telekinetische krachten leidt.
01:20 Geen uitzending
04:05 Geen uitzending
04:15 Geen uitzending
04:25 Geen uitzending
04:40 Geen uitzending
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
08:30 Kidnapped to the Island
Blake droomt ervan om zangeres te worden. Ze plaatst een demo van zichzelf op het internet, wat de aandacht trekt van een impresario. Deze brengt Blake in contact met een bekende popzanger. Een paar dagen later is ze spoorloos verdwenen.
09:55 Forensic Files II
Het lijk van een 24-jarige criminologie student wordt in een deken gewikkeld gevonden langs een afgelegen weg in Brooklyn in New York. De politie ontdekt dat de uitsmijter van een bar haar moordenaar is.
10:15 Forensic Files II
Als een 79-jarige vrouw doodgeschoten wordt gevonden in haar huis, verdenken de rechercheurs in eerste instantie haar man of een agressieve buurman. Kogelhulzen op het plaats delict en een high-tech database onthullen een onverwachte moordenaar.
10:40 Snapped
Een jaloerse tiener's brutale daad van geweld en een schimmige affaire komt aan het licht. Het overlevende slachtoffer, Mary Jo Buttafuoco, belicht haar kant van het schandaal dat Amerika op zijn grondvesten deed schudden.
11:25 Buried in the Backyard
Leefde een geliefde man in angst en zal de waarheid ontdekt worden wanneer hij teruggaat in zijn verleden?
12:10 World's Most Evil Killers
Een profiel van Cesar Barone, de seriemoordenaar die in de jaren negentig minstens vier vrouwen van het leven beroofde in en rond de omgeving van Portland, Oregon, voordat hij de doodstraf kreeg.
13:00 Aurora Teagarden Mysteries: Haunted by Murder
Een moordonderzoek wordt opnieuw geopend in een huis dat door de lokale bevolking van Lawrenceton wordt beschouwd als een spookhuis, en waar Aurora en Sally jaren eerder als tieners een lichaam ontdekten.
14:25 Forensic Files II
14:45 Forensic Files II
15:10 Snapped
15:55 Buried in the Backyard
16:40 World's Most Evil Killers
17:25 Poisoned Love: The Stacey Castor Story
Stacey komt in de problemen als haar vriend David dood aangetroffen wordt. Uit het onderzoek blijkt dat het om zelfmoord gaat, maar een rechercheur heeft twijfels. Zij denkt dat Stacey hem heeft vermoord.
18:55 Forensic Files II
Een jonge alleenstaande moeder wordt ontvoerd bij een tankstation en wordt later neergestoken gevonden dichtbij een olieveld. De rechercheurs gebruiken voetafdrukken en bandensporen om vele verdachten uit te sluiten.
19:20 Forensic Files II
Als een 23-jarige marinier overlijdt in zijn slaapkamer, denken artsen in eerste instantie dat dit te wijten is aan een hartaanval. Maar als er arsenicum wordt gevonden in zijn organen, wordt zijn vrouw beschuldigd van moord.
19:45 Snapped
Wanneer het lichaam van een geliefde vliegtuigmachinist in de kofferbak van zijn eigen auto wordt gevonden, volgen de rechercheurs een spoor van bedrog naar een manipulatieve moordenaar.
20:30 The Texas Cheerleader Murder Plot
Onderzoek naar het complot van Wanda Holloway, de moeder van een cheerleader op een middelbare school, om de moeder van een andere cheerleader te laten vermoorden.
21:20 The Texas Cheerleader Murder Plot
22:15 Cold Case
De achterkleindochter van een vrouw, wiens lichaam werd gevonden op eerste kerstdag in 1929 in een ravijn, is op zoek naar een oplossing voor de zaak. Lilly besluit op onderzoek te gaan en ontdekt dat het slachtoffer zwanger was van een rijke man.
23:05 CSI: Miami
Een plastisch chirurg komt te overlijden door een zaagmachine. Tijdens het onderzoek komt Horatio achter verrassende informatie aangaande zijn oude vijand Ron Saris.
23:55 FBI
Enkele criminelen doen zich voor als agenten om zo pantserwagens te stelen. Maggie en Omar worden op de zaak gezet.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.