TVgids - Play 5

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:00 Geen uitzending
04:57 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
07:25 Cold Case
Nadat een tanktop wordt ontdekt in de wielkast van een verlaten busje, heropenen Rush en het team de zaak uit 1998 van een vijftienjarig meisje dat dodelijk werd geslagen en gedeeltelijk gekleed werd aangetroffen.
08:10 ER
Abby vreest het ergste wanneer haar onstabiele broer Eric plots verdwijnt. Ze probeert hem met alle middelen te beschermen tegen de legerofficieren die naar hem op zoek zijn.
08:55 Neighbours: A New Chapter
Jane en Terese staan voor een dilemma en Byron wordt verleid door een persoon uit het verleden.
09:20 Geen uitzending
09:50 CSI: Miami
Als een vrouw vermoord wordt in een exclusieve club, moet Horatio de dader zien te vinden. Daarvoor gaat hij een zeer exclusieve gastenlijst af, en al snel vindt hij een aantal verdachten.
10:30 FBI
Nadat een vrachtwagen met zware geweren is gekaapt, doet het team er alles aan om te ontdekken wie het heeft gestolen en wat ze willen doen met de gestolen wapens. Een vriend uit het verleden van OA keert terug om te helpen met de zaak.
11:15 Castle
Er wordt iemand dood gevonden in een duister bos, tijdens het onderzoek wordt duidelijk dat Castle geen goede herinneringen bewaart aan deze plek. Ondertussen bevindt ook Beckett zich op een keerpunt in haar leven.
12:05 NCIS
Een marineofficier is de enige getuige in een rechtszaak, maar verdwijnt spoorloos. Het team roept de hulp in van een advocaat om hem op te sporen. Ziva en Timothy zoeken uit waarom Tony zich zo vreemd gedraagt.
12:50 Bones
Brennan vlucht voor de FBI. Haar vader zorgt ervoor dat de FBI haar niet kan vinden. Booth en het team vermoeden dat de kwaadaardige Pelant het bewijs heeft gemanipuleerd.
13:40 Younger
Liza twijfelt aan de interesse van Josh in haar, terwijl een andere uitgever Kelsey het hof maakt.
14:05 ER
Aan Abby's familiale nachtmerrie lijkt geen einde te komen wanneer haar mentaal zieke broer Eric onvindbaar blijft nadat hij voor desertie werd gearresteerd door het leger.
14:55 Neighbours: A New Chapter
Ramsay Street is in de kerststemming, maar niet iedereen heeft zin om feest te vieren. Terese en Jane moeten een moeilijke beslissing nemen. Mackenzie's emoties leiden haar tot een impulsieve beslissing.
15:25 Cold Case
Nadat een zaak een jaar lang wegkwijnt in de Jane Doe-categorie, vraagt een meisje het team om hulp bij het vinden van haar oudere zus, een tiener Amish-meisje dat weken na het verlaten van haar huis verdween om naar Philadelphia te gaan.
16:15 CSI: Miami
Als een meisje wordt ontvoerd is de enige getuige een blinde man die de ontvoering gehoord heeft. Zijn getuigenis leidt het team naar een verdachte - maar de man die ze verdenken zit al opgesloten.
17:05 Castle
Een telefoontje van een mysterieuze vreemdeling zet een explosieve keten van gebeurtenissen in gang. Ondertussen wennen Castle en Beckett aan Becketts nieuwe carrière.
17:55 FBI
Nadat de politie de noodkreet van een wanhopige vader heeft genegeerd, ontvoert hij de dochter van een miljardair en houdt hij haar gegijzeld totdat zijn eigen vermiste kind terug is. Jubal stelt zijn onderhandelingsvaardigheden op de proef.
18:50 Criminal Minds
De FBI-profilers onderzoeken een massavergiftiging in een klein stadje. Wanneer blijkt dat de slachtoffers vergiftigd zijn met LSD en Rohypnol, moet het team bedenken met wat voor type dader ze te maken hebben en wat voor motief hij kan hebben.
19:40 Bones
Een invloedrijke echtscheidingsadvocaat, die veel vijanden had, wordt vermoord. Booth en Brennan hebben elkaar al drie maanden niet gezien en dit begint hun relatie te beïnvloeden.
20:35 Legally Blonde 2: Red, White and Blonde
Jonge advocate Elle Woods ontdekt dat familieleden van haar chihuahua Bruiser worden gebruikt voor dierproeven. Elle wil die proeven stoppen, maar het advocatenkantoor waar ze werkt, is het daar niet mee eens en ontslaat haar.
22:30 Will & Grace
Will is jarig en wil een rustig etentje met zijn twee beste vrienden, Grace en Jack. Als Jack en Grace hun gedeelde kunstschaatsliefde ontdekken, verrassen ze Will met kaartjes voor Champions on Ice.
23:05 Will & Grace
Will neemt een schoonmaakster aan om zijn ontwerpende huisgenoot Grace te redden van de creatieve chaos waar hun appartement onder bedolven raakt, en in de voorbereiding op een wedstrijd raakt Grace afhankelijk van haar hulp.
23:35 Friends
Ross krijgt een prestigieuze paleontologiebeurs aangeboden, op voorwaarde dat hij het uitmaakt met Charlie. Intussen probeert Phoebe een afzichtelijk kunstwerk aan de niet erg enthousiaste Monica en Rachel te geven.
00:05 Friends
Monica en Chandler ontdekken dat de medewerker van het adoptiebureau, die moet bepalen of ze geschikte ouders zijn, ooit een romance heeft gehad met Joey en dat hij haar nooit heeft teruggebeld.
00:35 Neighbours: A New Chapter
01:05 ER
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.