TVgids - BBCFirst

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:05 Murdoch Mysteries
Een lid van de Wild West-show van Buffalo Bill is tijdens een truc waarbij hij een kogel moest vangen om het leven gekomen. Hoewel de dood van de man op het eerste gezicht een ongeluk lijkt, vermoedt Murdoch dat hij vermoord is.
01:55 Ms Fisher's Modern Murder Mysteries
Het nichtje van Miss Fisher, Peregrine Fisher, gaat op onderzoek uit naar de verdwijning van haar beroemde tante. Peregrine is van nature een regelbreker en is vastbesloten om tot het uiterste te gaan om haar te vinden.
02:45 DCI Banks
DCI Banks en DS Annie Cabbot moeten een brandstichting op een woonboot onderzoeken. In de boot wordt het verkoolde lichaam van Leslie Whittaker gevonden.
03:30 DCI Banks
Banks richt zijn onderzoek op de leider van een bende die in kunstvervalsingen handelt, nadat Tom McMahon om het leven komt bij een verdachte brand. Banks realiseert zich dat hij nu een seriemoordenaar op het spoor is.
04:20 Silent Witness
Een Amerikaanse diplomaat wordt in een buurt in het centrum van Londen doodgeschoten. Bij het onderzoek moet het team samenwerken met de ambassade en de FBI, waarbij ze moeten opletten dat ze de juridische bevoegdheden niet overschrijden.
05:10 Murdoch Mysteries
De excentrieke uitvinder Nikola Tesla waarschuwt Murdoch voor zijn onderzoek nadat een lijk is aangetroffen dat van binnenuit is gekookt en Dr. Ogden overweegt een baan in Buffalo.
06:00 Ghosts
Mike maakt zich steeds meer zorgen over de toekomst. Het stel denkt erover een stuk land te verkopen, tot grote woede van Lady Button. Misschien worden de gedichten van Thomas eindelijk gepubliceerd.
06:30 All Creatures Great and Small
Tristan verkeert nog steeds in tweestrijd, maar dan leert hij een les die hem helpt.
07:20 Father Brown
Lady Felicia en mevrouw McCarthy worden gegijzeld wanneer een nachtelijke overval verkeerd gaat.
08:05 Death in Paradise
Tijdens een paardentrektocht ontdekt Jack een lijk op een onwaarschijnlijke plaats: het politiebureau. Het blijkt om een van de ruiters te gaan, en de tocht wordt daardoor stopgezet.
09:00 Midsomer Murders
Een schaakzet die bekend staat als de `Siciliaanse verdediging' is een aanwijzing voor een schokkende moord. Verschillende leden van een schaakclub worden dood teruggevonden.
09:45 Midsomer Murders
10:35 Hope Street
Callum ontdekt dat zijn vriendin hem tegen hem gelogen heeft. Ondertussen staat Finn voor de moeilijkste beslissing van zijn leven.
11:25 Darby and Joan
Wanneer Jack een omweg maakt om een oude vriend te helpen bij het opsporen van gestolen wapens, ontdekt hij samen met Joan dat er meer achter de diefstal zit dan aanvankelijk leek.
12:10 Death in Paradise
Het team moet een oude zaak heropenen als een toerist beweert een alibi te kunnen verschaffen voor een vrouw die veroordeeld is voor moord.
13:05 The Chelsea Detective
Een restauranteigenares en schrijfster verdwijnt uit haar huis en wordt later dood aangetroffen. Inspecteur Arnold en het team onderzoeken de zaak.
13:55 The Chelsea Detective
14:50 Father Brown
Een nieuwe dirigent zorgt voor een gebrek aan harmonie in de parochie, en zelfs tot moord.
15:50 Midsomer Murders
Als Faith Alexander op bezoek gaat bij haar oom Rex Masters ontdekt ze tot haar verrassing dat hij verdwenen is. Als zijn lichaam wordt gevonden, overleggen zijn vrienden allemaal een testament om zijn fortuin op te eisen.
16:55 Midsomer Murders
17:55 Death in Paradise
Oudejaarsavond wordt onderbroken wanneer een gemaskerde man een vrouw in haar huis neersteekt. Jack en het team moeten de dader ontmaskeren voordat hij weer iemand vermoordt.
19:00 All Creatures Great and Small
Helen en James realiseren zich dat ze niet hebben afgesproken waar ze eerste kerstdag zullen doorbrengen. Wanneer een geliefd huisdier uit de buurt ernstig ziek wordt, moet Siegfried het naar de praktijk brengen voor een spoedbehandeling.
20:00 Murdoch Mysteries
Tijdens het onderzoek naar een in beton gestort lichaam komt Murdoch in conflict met Dr. Francis.
21:00 The Mallorca Files
Als een supermodel vermist raakt, komen Max en Miranda terecht in de wereld van mode en design en proberen ze te ontdekken hoe iemand uit een rijdende trein kan verdwijnen.
22:00 Death in Paradise
Het team wordt verdeeld tussen Saint Marie en Saint Auguste terwijl ze een sterfgeval onderzoeken.
23:10 Silent Witness
In een appartement wordt een gemummificeerd lichaam gevonden dat daar al een jaar verborgen was. Het team probeert de identiteit van de dode te achterhalen en raakt verwikkeld in een duistere wereld van drugs en mislukte cosmetische ingrepen.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.