TVgids - Play7

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:15 Geen uitzending
04:57 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
07:10 Say Yes to the Dress: Atlanta
Jessica wil een jurk om haar conservatieve verloofde tevreden te stellen, maar haar familie heeft andere ideeën. Tracy is op zoek naar een deal, maar haar vriendin is niet onder de indruk van het uitverkooprek.
07:30 Say Yes to the Dress: Atlanta
Aimee wil een jurk die strak, glamoureus en, in haar eigen woorden, een beetje sletterig is. Bruid Yovanna is naar Atlanta gevlogen voor een jurk die haar figuur accentueert.
07:55 Say Yes to the Dress: Atlanta
Shaundalyn wil er sexy uitzien op haar grote dag, ondanks de afkeurende blik van haar conservatieve vriendin. Ashley is op zoek naar een glamourjurk, maar haar brutale oma heeft andere ideeën.
08:20 Say Yes to the Dress: Atlanta
Samantha brengt haar verloofde mee naar de winkel tegen de wens van haar moeder in. Katie hoopt dat haar gewichtsverlies niet nog meer veranderingen zal veroorzaken voor haar laatste aanpassing.
08:45 The Block NZ
De huizen worden geveild terwijl de teams wachten om te zien wie de grote finale zal winnen.
10:05 Love It or List It
Marc, Sharon en hun twee zonen hebben moeite om ruimte te vinden in hun huis. Sharon denkt dat ze esthetische veranderingen nodig hebben, terwijl Mark hoopt een groter huis te vinden.
10:55 Dr. Phil
Advocaat Alex Murdaugh wordt beschuldigd van moord op zijn vrouw en zoon, mogelijk om financiële misdaden te verdoezelen. De politie zegt over een video dat dit klinkt als een bekentenis van moord.
11:35 Love Island
Mike krijgt een sms dat ze "Snog, Marry, Pie" zullen spelen. De meisjes vragen Jess wie ze zal kiezen en ze vindt het een ongemakkelijke tijd, maar voelt het niet met Luke M.
12:25 Love Island
De jongens gaan op een geheim uitje in Casa Amor, waar ze zes nieuwe meisjes ontmoeten.
13:15 The Marriage Pact
De stellen ontdekken de ingewikkelde wereld van financiën. Logan en Trevor komen hun eerste obstakel tegen. Dennis ontdekt wat Mary Anns diepste angst is. Armani's geduld wordt op de proef gesteld. Quentin probeert Alysha voor zich te winnen.
14:05 The Marriage Pact
De stellen doen een oefening die bedoeld is om het vertrouwen en de communicatie te testen. Naarmate de koppels zich kwetsbaarder opstellen, wordt het voor sommigen spannender, terwijl anderen juist enthousiaster worden.
14:55 The Block Australia
Het Blok verhuist naar het platteland. Vijf koppels en Scotty arriveren op tien hectare grond om enorme huizen te renoveren tijdens het grootste en tegelijk meest pittoreske blok ooit.
16:15 Paramedics
Amanda heeft plannen in de winkel voor Taz's tienjarige dienstviering. Mike en Eamon zorgen voor een pasgetrouwd stel dat op de motor is gekomen.
17:10 Dr. Phil
De legalisering van sportweddenschappen roept zorgen op over gokverslavingen en online gokken. Sean Green van 'The Sports Gambling Podcast' en Natasha Schull, schrijver van het boek 'Addiction by Design: Machine Gambling in Las Vegas' zijn te gast.
17:55 MasterChef UK
De zeven beste thuiskoks uit de eerste rondes van deze week keren terug om hun culinaire vernuft te testen en proberen juryleden John Torode en Gregg Wallace te bewijzen dat zij de potentie hebben om MasterChef-kampioen 2023 te worden.
18:55 Love It or List It
Aaron en Jessica kochten hun huis om in de nabijheid van hun vrienden te wonen. Met hun nieuwe baby wil Aaron in het huis blijven wonen waar hij zo van houdt, terwijl Jessica weet dat er andere woningen zijn die beter bij een groeiend gezin passen.
19:45 Chateau Meiland
De boerderij in Hengelo wordt ingeruild voor een modern kasteel in de geboorteplaats van Martien Meiland: Noordwijk. Maxime woont er inmiddels al. Nu niet meer met haar ouders, maar met de kleine Claire en haar nieuwe liefde Leroy.
20:35 Ring by Spring
Met nog maar zes maanden te gaan in het schooljaar, moeten Payton, Madison, Danielle en Noy nu hun toekomstige echtgenoten zien te vinden. Ze hopen vooral een aanzoek te ontvangen voordat ze afstuderen.
21:30 Ring by Spring
Er zijn nog maar vijf maanden te gaan in het schooljaar, en de studenten zijn wanhopig op zoek naar potentiële echtgenoten. Hun droom om zich te verloven voordat ze afstuderen dreigt door hun vingers te glippen.
22:30 The Real Housewives of Beverly Hills
Lisa Vanderpump stelt de groep voor aan haar vriendin, Dorit, wier huisgast Boy George is. Erika viert haar verjaardag met een Studio 54-geïnspireerd feest. Lisa Rinna en Eileen komen voor het eerst in maanden oog in oog te staan met Lisa Vanderpump.
23:30 Love Island
Het drama gaat verder in de villa terwijl de eilandbewoners beseffen dat niets ooit zo eenvoudig is in het paradijs. Callum vertelt de jongens dat hij Molly echt leuk vindt.
00:30 Love Island
Terwijl de zon op de villa schijnt en de temperatuur stijgt voor de koppels, weet niemand wat er om de hoek is, wie de afstand zal afleggen en wie het risico loopt gedumpt te worden.
01:20 MasterChef UK
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.