Dit zie je deze week in 'Home and Away' - PREVIEW

zondag 24 maart 2024

Zon, zee en strand. Wat moet een mens meer hebben? Je vindt dit alles in Summer Bay. Maar voor de inwoners is het er niet altijd paradijselijk. Dat is al jaren hét succesrecept van 'Home and Away'. Lees hier de preview op volgende week.

Maandag 25 maart 2024 - aflevering 8021
Felicity twijfelt aan de oprechtheid van Kahu en vreest dat hij de goedheid van Tane misbruikt. Bij Mackenzie werkt het optimisme van Kahu daarentegen wel aanstekelijk en ze gaat akkoord om samen met hem een businessplan uit te werken. Marilyn lucht haar hart bij Kirby. Samen bedenken ze een plan om Stunning Organics alsnog op de knieën te krijgen. Remi wil Bree niet nog meer belasten en probeert de andere bandleden daarom te overtuigen om te investeren in een album in plaats van een nieuwe tournee uit te werken.

Dinsdag 26 maart 2024 - aflevering 8022
John stelt vol trots zijn rebranding van de surfclub voor aan Mali en vraagt hem om reclame te maken op zijn sociale media, voortbordurend op het recente succes van Mantaray Boards. Een bezorgde Tane gaat op zoek naar Kahu, maar die laatste geniet intussen van een zwoele namiddag met Mackenzie. Wanneer Tane dit te weten komt, vraagt hij zijn neef nogmaals om Mac met rust te laten. Stunning Organics dreigt met juridische stappen tegen Kirby en Marilyn, maar Kirby is niet van plan om zich te laten intimideren.

Woensdag 27 maart 2024 - aflevering 8023
Mackenzie gaat er verkeerdelijk van uit dat Mali degene was die Kahu aangemaand heeft om haar met rust te laten en wijst hem publiekelijk terecht. Felicity dringt er intussen bij Mac op aan dat ze vrijaf neemt om te rouwen. Xander plaagt Rose met haar gevoelens voor Mali. Aangemoedigd door Bree besluit Rose dan toch haar kans te wagen. Kirby en Marilyn gaan op zoek naar andere slachtoffers van Stunning Organics om zo hun rechtszaak tegen de cosmeticagigant sterker te maken.

Donderdag 28 maart 2024 - aflevering 8024
Bree regelt een afspraak met een maatschappelijk werker voor Andrew, die nog steeds moeite ondervindt om zich aan te passen aan zijn leven in Summer Bay. Een strandwandeling met Justin en Theo doet hem zichtbaar deugd, maar wanneer de afspraak met de maatschappelijk werker dichterbij komt, slaat Andrew opnieuw dicht en weigert hij het huis te verlaten. Rose schaamt zich na de afwijzing van Mali. Ze zoekt troost bij Xander, die op zijn beurt Bree inschakelt om zijn zus op te vangen. Alf ontdekt de verborgen voorraad van Marilyn.

Vrijdag 29 maart 2024 - aflevering 8025
Remi geeft Eden de opdracht om crowdfundingacties voor Lyrik te bedenken waarmee ze geld kunnen inzamelen voor het opnemen van een studioalbum. Hij wordt boos wanneer ze voorstelt om zijn ouders om geld te vragen. Justin polst bij Cash naar de vooruitgang in de zaak van Andrew, maar krijgt slecht nieuws. Leah schakelt de hulp van Roo in om Andrew te helpen met lezen en schrijven.

'Home and Away', elke werkdag op VTM 2.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubriek.

Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

Home and Away op tv
Dinsdag 30 april 2024 om 18u30  »
VTM 2
De (liefdes)levens van bewoners van het fictieve Australische stadje Summer Bay. De hoofdpersonen moeten omgaan met relaties, familie, liefde, verlies en opgroeien.
Woensdag 1 mei 2024 om 18u35  »
VTM 2
Leah geeft Justin op als vermist. Een gewonde Justin probeert intussen te ontsnappen, maar Margot is niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Justin smeekt Andrew om de hulpdiensten te bellen.
Donderdag 2 mei 2024 om 18u10  »
VTM 2
De Battle of the Bands-wedstrijd staat voor de deur. De spanning neemt toe bij Lyrik en bij Theo slaan de zenuwen hard toe. Marilyn hoopt voorgoed verlost te zijn van Stunning Organics.
Vrijdag 3 mei 2024 om 18u55  »
VTM 2
Lyrik speelt de pannen van het dak en sleept de publieksprijs in de wacht. Terwijl iedereen feestviert, blijkt Felicity spoorloos te zijn. Tane en Eden beginnen zich zorgen te maken.
Maandag 29 april 2024 om 18u20  »
VTM 2
De politie lijkt geen vorderingen te maken in de zaak van Andrew. Leah en Justin zijn de wanhoop nabij en vragen zich luidop af of ze het recht in eigen handen moeten nemen.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.

De repair shop
    Stock Aitken Waterman: Legends of Pop