Dit zie je deze week in 'Home and Away' - PREVIEW

zondag 10 maart 2024

Zon, zee en strand. Wat moet een mens meer hebben? Je vindt dit alles in Summer Bay. Maar voor de inwoners is het er niet altijd paradijselijk. Dat is al jaren hét succesrecept van 'Home and Away'. Lees hier de preview op volgende week.

Maandag 11 maart 2024 - aflevering 8011
Xander geeft aan Rose toe dat de dood van Jamie hem nog steeds achtervolgt. Een gesprek met Bree doet hem vervolgens besluiten om te stoppen als ambulancier. Een poging van Marilyn om Roo te overtuigen van de producten van Stunning Organics eindigt met een bezoek aan het ziekenhuis. Justin lijkt dan toch bereid om zich open te stellen voor de therapie. Het wordt al snel duidelijk dat hij zijn traumatische verleden nog niet helemaal verwerkt heeft.

Dinsdag 12 maart 2024 - aflevering 8012
Mali zet alles op alles om van de lancering van Mantaray Boards een succes te maken. John probeert hem intussen in te schakelen om de volledige surfclub een make-over te geven, maar Mali wil dat niet voor niets doen. Hoewel Marilyn zich schuldig voelt voor de allergische reactie van Roo, weigert ze de verkoop van de producten van Stunning Organics stop te zetten. Roo is hier niet over te spreken en Alf moet tussenbeide komen wanneer een ruzie tussen de twee dames uit de hand dreigt te lopen. Justin overweegt om de therapie stop te zetten. Leah vreest het ergste voor de toekomst.

Woensdag 13 maart 2024 - aflevering 8013
Roo en Marilyn doen een onthutsende ontdekking wanneer ze de producten van Stunning Organics verder onder de loep nemen. Marilyn probeert vervolgens de samenwerking te beëindigen, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan. Remi neemt het voortouw om Lyrik weer op de kaart te zetten, maar zijn aanpak valt niet bij iedereen in goede aarde. Eden is in de wolken wanneer ze het eindresultaat van haar zelfgeschreven nummer te horen krijgt. Mali krijgt medelijden met John en besluit hem alsnog te helpen met de make-over van de surfclub.

Donderdag 14 maart 2024 - aflevering 8014
Eden is eindelijk verlost van haar schroom en besluit nog meer nummers te schrijven. Kirby daarentegen kampt met een writer's block en twijfelt hierdoor aan haar rol in de band. Theo probeert haar te inspireren, maar zonder resultaat. Bree en Remi kunnen hun handen niet van elkaar af houden. Hun romantische avond wordt echter verstoord door Cash en Eden. Marilyn raadpleegt een advocaat, maar die kan alleen maar bevestigen wat ze al wist: ofwel houdt ze zich aan haar contract, ofwel verbreekt ze het en riskeert ze aangeklaagd te worden.

Vrijdag 15 maart 2024 - aflevering 8015
Kahu wil Tane een plezier doen en gaat akkoord om een opleiding te volgen, maar vraagt zijn neef wel om hem het inschrijvingsgeld voor te schieten. Remi maakt zich zorgen om Bree en vraagt Cash om een oogje in het zeil te houden wanneer hij op tour is met Lyrik. Justin ziet op tegen de eerste dag van zijn werkstraf. Wanneer de andere deelnemers in de gaten krijgen dat Justin en Cash bevriend zijn, levert hem dat niet bepaald nieuwe vriendschappen op. Tegen het advies van Bree en Rose in besluit Xander zich te wagen aan een surfsessie.

'Home and Away', elke werkdag op VTM 2.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubriek.

Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

Home and Away op tv
Dinsdag 30 april 2024 om 18u30  »
VTM 2
De (liefdes)levens van bewoners van het fictieve Australische stadje Summer Bay. De hoofdpersonen moeten omgaan met relaties, familie, liefde, verlies en opgroeien.
Woensdag 1 mei 2024 om 18u35  »
VTM 2
Leah geeft Justin op als vermist. Een gewonde Justin probeert intussen te ontsnappen, maar Margot is niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Justin smeekt Andrew om de hulpdiensten te bellen.
Donderdag 2 mei 2024 om 18u10  »
VTM 2
De Battle of the Bands-wedstrijd staat voor de deur. De spanning neemt toe bij Lyrik en bij Theo slaan de zenuwen hard toe. Marilyn hoopt voorgoed verlost te zijn van Stunning Organics.
Vrijdag 3 mei 2024 om 18u55  »
VTM 2
Lyrik speelt de pannen van het dak en sleept de publieksprijs in de wacht. Terwijl iedereen feestviert, blijkt Felicity spoorloos te zijn. Tane en Eden beginnen zich zorgen te maken.
Maandag 29 april 2024 om 18u20  »
VTM 2
De politie lijkt geen vorderingen te maken in de zaak van Andrew. Leah en Justin zijn de wanhoop nabij en vragen zich luidop af of ze het recht in eigen handen moeten nemen.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.

The Brokenwood Mysteries
    Lentebeelden