Dit zie je deze week in 'Home and Away' - PREVIEW

zondag 11 februari 2024

Zon, zee en strand. Wat moet een mens meer hebben? Je vindt dit alles in Summer Bay. Maar voor de inwoners is het er niet altijd paradijselijk. Dat is al jaren hét succesrecept van 'Home and Away'. Lees hier de vooruitblik op volgende week.

Maandag 12 februari 2024 - aflevering 7992
Justin in alle staten wanneer hij ontdekt dat Ava zomaar in de wagen van een onbekende man is gestapt. Hij gaat naar haar op zoek en polst bij Theo naar aanwijzingen die hem kunnen helpen om het voertuig op te sporen. Theo stuurt Ava een sms in de hoop dat hij haar zo kan opsporen, maar zij besluit misbruik te maken van zijn bezorgdheid en doet alsof ze in gevaar is. De situatie dreigt echter uit de hand te lopen wanneer Theo Justin inlicht. Mali probeert John op te vangen, die duidelijk gekwetst is door het feit dat Dean en Ziggy niet persoonlijk afscheid van hem hebben genomen.

Dinsdag 13 februari 2024 - aflevering 7993
Justin wordt gearresteerd, na zijn aanval op Conor, en aangeklaagd voor het toebrengen van slagen en verwondingen. Roo en Rose vangen intussen Ava op. Zij krijgt al gauw last van schuldgevoelens en biecht op dat ze gelogen heeft en dat Conor haar niet heeft lastiggevallen. Mali waagt een poging om John op te monteren, maar hij houdt de boot af.

Woensdag 14 februari 2024 - aflevering 7994
Justin kan maar niet begrijpen waarom Ava dergelijke leugens zou willen verspreiden. Om haar duidelijk te maken wat de mogelijke gevolgen van haar daden zijn, neemt hij haar mee naar het politiekantoor. Remi geniet ervan om weer te kunnen optreden, maar zijn vreugde is van korte duur wanneer hij Bree spot. Wanneer hij haar alsnog probeert te vertellen dat er niets gebeurd is met de vrouw die ze uit zijn huis zag komen, verrast Bree hem met haar schokkende nieuws. Felicity en Tane willen geen tijd meer verspillen en willen morgen in het huwelijksbootje stappen.

Donderdag 15 februari 2024 - aflevering 7995
Felicity bereidt een verrassing voor Tane voor, maar ook hij wil iets speciaals doen voor zijn bruid en roept hiervoor de hulp in van Cash. Remi is nog steeds in shock na het nieuws van Bree. Zij voelt zich schuldig, maar Remi verzekert haar dat ze zichzelf niets te verwijten heeft. Na een gesprek met Eden besluit Remi mee te gaan naar de abortuskliniek.

Vrijdag 16 februari 2024 - aflevering 7996
De grote dag van Felicity en Tane is aangebroken. Kirby en Theo keren in allerijl terug van hun kampeertrip om op te treden op het huwelijk. Felicity is blij verrast wanneer blijkt dat Tane een traditionele Māori bruiloft heeft georganiseerd. Bree is dankbaar voor de steun van Remi in het ziekenhuis.

'Home and Away', elke werkdag op VTM 2.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu in onze soap-rubriek.

Download nu de GRATIS TVvisie app voor Android of iOS!

Home and Away op tv
Dinsdag 30 april 2024 om 18u30  »
VTM 2
De (liefdes)levens van bewoners van het fictieve Australische stadje Summer Bay. De hoofdpersonen moeten omgaan met relaties, familie, liefde, verlies en opgroeien.
Woensdag 1 mei 2024 om 18u35  »
VTM 2
Leah geeft Justin op als vermist. Een gewonde Justin probeert intussen te ontsnappen, maar Margot is niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Justin smeekt Andrew om de hulpdiensten te bellen.
Donderdag 2 mei 2024 om 18u10  »
VTM 2
De Battle of the Bands-wedstrijd staat voor de deur. De spanning neemt toe bij Lyrik en bij Theo slaan de zenuwen hard toe. Marilyn hoopt voorgoed verlost te zijn van Stunning Organics.
Vrijdag 3 mei 2024 om 18u55  »
VTM 2
Lyrik speelt de pannen van het dak en sleept de publieksprijs in de wacht. Terwijl iedereen feestviert, blijkt Felicity spoorloos te zijn. Tane en Eden beginnen zich zorgen te maken.
Maandag 29 april 2024 om 18u20  »
VTM 2
De politie lijkt geen vorderingen te maken in de zaak van Andrew. Leah en Justin zijn de wanhoop nabij en vragen zich luidop af of ze het recht in eigen handen moeten nemen.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.

Homo universalis
    Reyka