Groen licht voor tweede seizoen 'Revenge Body with Khloé Kardashian' op E!

zaterdag 22 april 2017

E! Entertainment heeft groen licht gegeven voor een tweede seizoen van de inspirerende serie 'Revenge Body with Khloé Kardashian'. De show verwelkomt een nieuwe groep individuen die de fysieke en emotionele kracht hebben gevonden om aan zichzelf en kritische mensen in hun omgeving te bewijzen dat ze liefde en respect verdienen.

Onder begeleiding van model, tv-persoonlijkheid en auteur van de New York Times bestseller boek 'Strong Looks Better Naked', Khloé Kardashian en haar groep gezondheid-, schoonheid- en stijldeskundigen, worden de mannen en vrouwen aangemoedigd om te veranderen in wie zij willen zijn. Deze ongescripte serie wordt geproduceerd door Khlomoney Entertainment, Rogue Atlas Productions in samenwerking met Lionsgate Television en Ryan Seacrest Productions.

'Ik ben zo blij dat ik de mogelijkheid heb om mensen die vastbesloten zijn te veranderen bij te staan en te helpen in hun persoonlijke strijd', aldus presentatrice en uitvoerend producent Khloé Kardashian. 'Ik ben er trots op om deel uit te mogen maken van hun reis en een bijdrage te kunnen leveren aan hun toename in kracht, uithoudingsvermogen, stijl en swag.'

'We zijn enthousiast dat ‘Revenge Body with Khloé Kardashian’ terug is voor een nieuw seizoen', zegt Jeff Olde, Executive Vice President Programming & Development, bij E! 'In het eerste seizoen zijn we weggeblazen door de veranderingen van de deelnemers en Khloé’s unieke vermogen om te verbinden, te inspireren en anderen aan te moedigen.'

'We zijn trots op de opvallende transformaties die Khloé en haar team hebben weten te bereiken en we kijken uit naar het veranderen van meer levens in seizoen twee', aldus uitvoerend producent Eli Frankel. ''Revenge Body' omschrijft de stijl, emotie en leidend talent dat Lionsgate en ik proberen te bereiken met het produceren van een ongescripte serie. We kijken er naar uit om weer met Khloé, Ryan, Kris en onze partners van E! te mogen samenwerken voor een nieuw inspirerend seizoen van hoogstaande TV die duidelijk popcultuur ademt.'

Dit nieuwe seizoen heeft nieuwe deelnemers, trainers en heeft een langere periode om de levensveranderende make-overs te realiseren . Tijdens de acht afleveringen van een uur krijgen de deelnemers de kans om zichzelf opnieuw uit te vinden met Hollywood's beste trainers, stylisten en de glamsquad van Khloé, allen door haar uitgekozen. De resultaten leiden tot grote fysieke en psychische veranderingen, totdat de deelnemers zichzelf aan de wereld onthullen en korte metten maken met degenen die aan hen twijfelden.

Eli Frankel, Khloé Kardashian, Kris Jenner, Ryan Seacrest en Larissa Matsson zijn de uitvoerende producenten van 'Revenge Body with Khloé Kardashian'. Het programma is geproduceerd door Khlomoney Entertainment, Rogue Atlas Productions in samenwerking met Lionsgate Television en Ryan Seacrest Productions.

Persbericht Media Tornado

'The Voice van Vlaanderen' - finale (VTM)

De vier finalisten zingen nog een laatste keer de pannen van het dak in de hoop het publiek omver te blazen met hun talent en zo de overwinning in de wacht te slepen. Wie wordt de nieuwe 'Voice van Vlaanderen'?

'The Voice van Vlaanderen', om 20.40 uur op VTM.

Blokken
    Sporza: EK Gymnastiek