Wie wordt de officiële Cartoon Network Vlogger?

maandag 31 juli 2017

Verslind je dagelijks filmpjes op YouTube? Hou je van video's maken en presenteren? En ben je tussen de 6 en 16 jaar oud? Dan ben jij misschien de persoon waarnaar Cartoon Network op zoek is!

Vanaf 31 juli gaat jouw favoriete zender met de online wedstrijd CN Vlog It namelijk op zoek naar de officiële Cartoon Network vlogger voor Vlaanderen! De winnaar van de competitie krijgt onder andere als eerste toegang tot exclusieve Cartoon Network events, nieuwe afleveringen van favoriete series om te bekijken en speelgoed, apps en games om te testen.

Vanaf 31 juli kun je via de officiële wedstrijdpagina, waar je ook de wedstrijdvoorwaarden en enkele tips kunt terugvinden, deelnemen. Elke week is er een nieuwe uitdaging, en de beste vlogs krijgen een plekje op de website en op het Cartoon Network YouTube kanaal. Ingestuurde video’s zullen worden beoordeeld op originaliteit en de beste video’s gaan, telkens na beraad door de jury, door naar de volgende ronde. Er moet deelgenomen worden aan 2 van de 4 uitdagingen. Video’s kunnen via de website worden geüpload of door een YouTube-link naar de video in te sturen. Expliciete goedkeuring van een ouder of voogd is verplicht om deel te nemen aan de wedstrijd.

Drie finalisten spelen eind augustus uiteindelijk de finaleronde, waarbij ze in een workshop door YouTubers Zenne en Morgane Eyletten klaargestoomd worden voor hun laatste opdracht. In de laatste ronde moeten de finalisten een vlog te maken over de masterclass die over van alles kan gaan: sport, films, televisie, games, speelgoed, enz. De vlogs worden gepromoot op de website en het YouTube-kanaal van Cartoon Network. Begin september wordt de winnaar dan gekozen.

De winnaar wordt de officiële Cartoon Network vlogger voor Vlaanderen! Hij of zij krijgt toegang tot exclusieve Cartoon Network events, mag games en apps als eerste testen, ontvangt speelgoed voor wedstrijden en nog veel meer. Cartoon Network gaat de winnaar ook verder begeleiden bij de uitbouw van zijn of haar YouTube – kanaal. Daarbovenop ontvangt de top 3 ook nog een geweldig prijzenpakket.

Alle informatie over de wedstrijd en hoe je kunt deelnemen is te vinden op cartoonnetwork.be.

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.

Tik Tak
    Plop & de Peppers