'Buren' - INHOUDEN week 21

zaterdag 20 mei 2017

Al jaar en dag klopt Vlaanderen van maandag tot vrijdag even aan bij de Australische buren. 'Neighbours' is een vaste waarde in het programmaschema van Eén. En wij geven je graag elke week een preview van de gebeurtenissen.

Maandag 22 mei - aflevering 7393

De dader van de ontploffing in Lassiters wordt eindelijk ontmaskerd. Het nieuws is een shock voor alle buren, niet in het minst voor Terese en Amy. Voor Steph en Mark betekent het een keerpunt in hun relatie. En ook Paige heeft heel wat te verwerken, de ware identiteit van John maakt een relatie tussen hen namelijk onmogelijk. Of niet? Gary roept een verslagen Tom Quill op het matje, iets wat een gevoelige snaar raakt bij zijn ex-vriend Aaron.

Dinsdag 23 mei - aflevering 7394
Nell blijkt een donormatch te zijn voor Zoe, wat Sonya in een lastig parket plaatst. Maar nog voor ze het goed en wel kan bespreken met Toadie, heeft Walter een wel heel drastische beslissing genomen. Paul is terug, en hij heeft maar één missie: een geldmijn maken van het motel. Hij moet alleen Steph zien te overtuigen hem zijn aandeel terug te verkopen. Terese verontschuldigt zich bij Paul en verklaart hem haar liefde. Maar kan hij haar vergeven voor wat ze hem heeft aangedaan?

Woensdag 24 mei - aflevering 7395
Toadie en Sonya ontdekken dat Walter hun dochter heeft meegenomen, maar zijn plannen worden door een onverwachte persoon gedwarsboomd. Madison voelt de spanning tussen Piper en Tyler en moedigt Piper aan om er eindelijk voor te gaan. Susan heeft een vertrouwensrelatie opgebouwd met Angus, maar dan staat Sarah plots voor de deur: ze wil haar zoon meenemen naar Duitsland. Maar heeft Angus daar wel zin in?

Donderdag 25 mei - aflevering 7396
Sarah is kapot van de beslissing van Angus. Karl en Susan doen hun uiterste best om te bemiddelen tussen moeder en zoon, maar vinden ze een oplossing waar iedereen mee kan leven? Tyler en Piper zijn klaar voor een relatie, maar nu moeten ze daar Pipers ouders nog van overtuigen. Madison slaagt erin Steph en Amy te verzoenen en ze besluiten samen op stap te gaan. Maar dan wordt Amy aangesproken door een man die haar blijkt te kennen als Anika. Wat is hier aan de hand?

Vrijdag 26 mei - aflevering 7397
Amy neemt Aaron in vertrouwen over haar schimmige verleden met Ryan. Samen nemen ze het tegen hem op, maar kunnen ze hem verhinderen haar goede reputatie in Erinsborough te besmeuren? Mark en Steph confronteren elkaar met hun twijfels over hun relatie. Valt er nog iets te redden, of gaan ze elk hun eigen weg? Paige is ervan overtuigd dat Jack voor zijn geloof heeft gekozen. Lauren moedigt hem aan om eerlijk te zijn tegen haar dochter. Maar wat heeft Jack beslist?

'Buren', van maandag tot vrijdag om 17.35 uur op Eén.

Neighbours

'Goeiemorgen Morgen!' (Radio2)

De Ziggo Dome vormt het decor voor een gigantisch muzikaal spektakel met talloze oud-deelnemers aan het Eurovisiesongfestival. In deze aflevering: Mäns Zelmerlöw - 'Heroes', Bobbysocks - 'La det swinge', Rosa Linn - 'Snap', Cornelia Jacobs - 'Hold Me Closer', Ruslana - 'Wild Dances', Edsilia Rombley - 'Hemel en aarde', Gjon's Tears - 'Tout L'univers', The Roop - 'Discotheque', Alessandra - 'Queen of Kings' en Charlotte Perrelli - 'Take Me to Your Heaven'.

'Het Grote Songfestivalfeest', om 21.45 uur op VRT 1.

Tik Tak
    The Good Doctor