TVgids - VTM NON-STOP 90s

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
02:00 Baywatch
Tijdens een bezoek aan een helderziende, komt Eddie zijn oude geliefde weer tegen met wie hij op vijftienjarige leeftijd een affaire had. Nu blijkt ze gezocht te worden voor de moord op haar man.
02:40 Baywatch
Goudzoeker Alex Buchannon, de excentrieke oom van Mitch, is verdronken. Mitch vindt dit vreemd. Zijn oom kende elke stroming van de American River en kon kajakken als de beste.
03:20 Baywatch
Matt en zijn vrienden komen oog in oog te staan met twee gangsters die een legendarische schat in handen willen krijgen. In Baywatch worden selectieproeven gehouden voor nieuwe redders.
04:00 Married ... With Children
Peggy wil graag dat Al een videorecorder koopt zodat ze al haar favoriete televisieprogramma's op kan nemen. Dit gaat echter niet geheel vanzelf, daarom besluit ze zelf een baantje te zoeken.
04:20 Married ... With Children
Al wil het huwelijksfeest van één van Peggy's familieleden niet bijwonen, dit neemt Peggy hem niet in dank af. Als de ruzie uit de hand loopt besluit Al de nacht door te brengen op de bank van zijn collega Luke.
04:45 Baywatch
Wanneer Mitch weer aan de slag gaat als redder, komt hij een oude bekende tegen op het strand die herinneringen bij hem boven brengt.
05:25 Baywatch
In Baywatch wordt de beste rookie van het jaar gekozen. Er heerst een grote rivaliteit onder de redders. Stephanie en CJ nemen hun intrek in een nieuw appartement.
06:05 Baywatch
Hobie is stapelverliefd op de knappe Heather en probeert indruk op haar te maken. Het verloopt echter niet zoals gepland. Twee jonge meisjes maken het Summer niet makkelijk wanneer ze hen betrapt met tequila op het strand.
06:50 Baywatch
Summer is een beetje nerveus: morgen begint het nieuwe schooljaar en ze weet hoe belangrijk het in Malibu is om er trendy uit te zien.
08:20 Baywatch
Eddie is jaloers wanneer Ian Shauni het hof maakt. Twee overvallers komen hun buit ophalen die ze onder de toren van Shauni hadden verborgen.
09:05 Baywatch
Een milieuactivist en een voormalige redder komt terecht bij Baywatch om een onderzoek te doen naar chemisch afval dat illegaal zou gedumpt worden.
09:45 Baywatch
Harvey en Mitch nemen deel aan een pokerspel op een jacht, maar de avond draait al snel verkeerd uit wanneer het duo overvallen wordt.
10:30 Baywatch
11:10 Baywatch
11:55 Baywatch
12:35 Baywatch
13:15 Baywatch
14:00 Baywatch
14:45 Baywatch
15:25 Baywatch
Stephanie twijfelt of Mitch wel de geschikte persoon is om Baywatch te vertegenwoordigen, tijdens de jaarlijkse sportwedstrijd voor redders.
16:05 JAG
Harm onderzoekt een ongeluk dat in het luchtruim heeft plaatsgevonden.
16:55 JAG
Een man in een rolstoel komt zich aandienen op het hoofdkwartier van JAG. De man is een Vietnamveteraan en hij vertelt dat hij net een moord heeft gepleegd.
17:50 JAG
Tijdens een trainingsmissie verdwijnt een F-14 met crew in de beruchte Bermuda-driehoek.
18:40 JAG
Harm Rabb en Sarah MacKenzie worden naar Japan gestuurd om onderzoek te doen naar een Koreaans vliegtuig dat neergeschoten werd door een Amerikaanse F-14.
19:25 JAG
Een luitenant van de marine, Vernon Rivers, heeft zijn leven geriskeerd om Lawrence Culbertson, staatssecretaris van een islamitisch land, te redden.
20:15 JAG
Er vindt een helikoptercrash plaats onder mysterieuze omstandigheden.
21:05 JAG
Harm is gearresteerd omdat hij wordt verdacht van de moord op een Russische crimineel, die hem voorzien heeft van gestolen documenten.
21:55 JAG
Een vrouwelijke vaandeldrager beweert uit zelfverdediging een Turkse officier vermoord te hebben.
22:45 JAG
Harm neemt de weduwe en de zoon van zijn beste vriend in huis.
23:35 JAG
Admiraal Chegwidden besluit om de ogenschijnlijke zelfmoord van zijn mentor te onderzoeken.
00:20 JAG
Harm onderzoekt een ongeluk dat in het luchtruim heeft plaatsgevonden.
01:10 JAG
01:55 JAG
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.