TVgids - VRT CANVAS

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
01:15 Nachtlus
Doorlopende herhaling tot de start van de ochtenduitzendingen.
07:30 Ketnet Junior
Programma's voor peuters en kleuters met Bumba, Uki, Woezel en Pip, Bing, Dimitri, Kaatjes Kameraadjes, Biba & Loeba, Kaatjes Tralalaatjes, Wissper, Bob de Bouwer en Monchhichi.
12:30 Lentebeelden
Sfeerbeelden vanuit verschillende Europese vakantiebestemmingen.
13:30 Ketnet Junior
15:15 Sporza: Circuit de Wallonie
Verslag van de wielerwedstrijd 'Circuit de Wallonie'.
17:35 Allez l'Union
Union Saint-Gilloise trekt naar Spanje om de tweede seizoenshelft voor te bereiden. Dat ze de winterstop zouden ingaan als eerste in het klassement had niemand verwacht, ook spelers en personeel niet.
18:20 Sporza: EK voetbal 2024 preview magazine
Spanje en België.
18:45 Hier en toen
Op 14 april 1992 start 'Operatie Glasnost.' Het Brusselse parket rekent verschillende verdachten in die jarenlang hebben gespioneerd voor de Sovjet-Unie. Een van hen doet dertig jaar later voor het eerst zijn verhaal.
19:35 The Office
Wanneer Jo Bennett, CEO van Sabre, terugkeert naar Scranton om erachter te komen wie de pers heeft verteld dat hun printers in brand vliegen, wordt Andy achterdochtig.
20:00 VRT NWS Update
Kort nieuwsoverzicht. Met het laatste nieuws, sport en de weersverwachting voor de komende dagen.
20:10 Where the Wild Men Are With Ben Fogle
Ben trekt naar Northumberland, de meest noordelijke kustlijn van Engeland, en logeert er bij Kezz en Nathalie, een koppel dat hun rock-'n-roll-leventje heeft opgegeven om een afgelegen bos te gaan beheren.
21:00 Stasi: a state against its people
Van de Stasi, de gevreesde staatspolitie van de DDR, blijven ontelbaar veel documenten en foto's over. Maar er zijn vooral 16.000 zakken vol met geheime documenten die in alle haast versnipperd zijn bij de val van de Berlijnse Muur.
21:55 Four Hours at the Capitol
Een diepgravend en onthullend relaas van de bestorming van het Amerikaanse Capitool op 6 januari 2021. In dit meeslepende verslag vertellen relschoppers, politieagenten en wetgevers elk hun kant van het bloedstollende verhaal van die donkere dag.
23:25 Sporza: Europees voetbalmagazine
Samenvatting van de vanavond gespeelde wedstrijden in de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League.
23:55 Nachtlus
Doorlopende herhaling tot de start van de ochtenduitzendingen.
»

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.