TVgids - Play Crime

Andere zender »
x
VRT 1VRT CANVASKetnetVTMVTM 2VTM 3VTM 4VTM NON-STOP 90sVTM GOLDPlay 4Play 5Play 6Play7Play CrimeKanaalZMENT TVDOBBIT TVnjam!Play Sports Openvlaamsparlement.tvBBCFirstSTAR ChannelNPO 1NPO 2NPO 3
04:50 Geen uitzending
05:00 Geen uitzending
08:10 A House on Fire
Een briljante arts en moeder Deborah Green hadden het toppunt van een perfect leven met twee kinderen, een aanbiddende echtgenoot en een prachtig huis in een weelderige buurt.
09:35 Killer at the Crime Scene
Angelika Kluk, een 23-jarige studente uit Polen, verbleef in de kapel van de St. Patrick's Church in Glasgow toen ze plotseling verdween. De autoriteiten komen er al snel achter dat de dader een veroordeelde zedendelinquent is.
10:20 Criminal Confessions
Wanneer een vrouw thuiskomt en ontdekt dat haar ex-man doodgeschoten is in het huis dat ze nog steeds delen, beginnen rechercheurs aan een reis van twee jaar om erachter te komen wie de trekker heeft overgehaald.
11:10 Cold Case
De teamleden onderzoeken de moordzaak van een niet-geïdentificeerde 'Jane Doe' die net bezweken is aan de complicaties van een schotwond waardoor ze in 1989 in coma raakte. Ze ontdekken dat ze een oplichter was.
12:00 World's Most Evil Killers
Een voortvluchtige uit de Verenigde Staten, David Bieber, vermoordt een Britse politieagent en probeert twee anderen te doden, waardoor een grootschalige zoektocht op poten wordt gezet.
12:50 Mystery 101: Dead Talk
Amy geeft een lezing in Seattle. Een van de andere sprekers ontwikkelt software die misdaden kan helpen oplossen. Niet veel later wordt de man dood aangetroffen. De lokale politie sluit Amy buiten, dus gaat ze samen met Travis op zoek naar de dader.
14:15 Killer at the Crime Scene
15:05 Snapped
Nadat een piloot van de luchtmacht doodgeschoten wordt aangetroffen in zijn huis in Ohio, beginnen de autoriteiten aan een internationale klopjacht die meer dan tien jaar duurt om de voortvluchtige voor het gerecht te brengen.
15:50 Cold Case Files
In een stad met acht miljoen mensen verdwijnt in maart 2006 Bruce Blackwood spoorloos. Er is geen lichaam, maar de NYPD weet zeker dat het om moord gaat. De daaropvolgende negen jaar zijn de NYPD en Burce's broer Ed op zoek naar antwoorden.
16:35 World's Most Evil Killers
17:25 Circle of Deception
Een kleine eilandgemeenschap staat op zijn kop wanneer een van de inwoners dood wordt aangetroffen.
18:55 Killer at the Crime Scene
Forensische wetenschap blijkt van cruciaal belang om een lokale Britse Pakistaanse bende op te pakken en te veroordelen voor de ontvoering van en moord op de 15-jarige schooljongen Kriss Donald in Glasgow.
19:45 Snapped
Op het moment dat de rechercheurs de dood van een rapper uit Atlanta onderzoeken en een schijnbaar huiselijk geschil bestuderen, worden ze geconfronteerd met gruwelijk bewijsmateriaal dat het slachtoffer voor zijn dood heeft achtergelaten.
20:30 Cold Case Files
Een brand in januari 2007 eiste het leven van WO II-veteraan Bennie Angelo. Nader onderzoek op de plaats delict onthult dat Bennie reeds dood was voor de brand. Er zijn weinig aanwijzingen en de zaak ligt stil, totdat een getuige zich meldt.
21:15 World's Most Evil Killers
Een meestermanipulator wordt ervan beschuldigd zijn vrouw in hun boerderij te hebben vermoord, maar bekent pas dat hij de moordenaar is als hij wordt betrapt door een polygraaftest en zijn eigen verloofde.
22:10 Cold Case
Het team heropent een zaak uit 1992 waarin een veertienjarige wiskundekenner uit de binnenstad werd vermoord, nadat zijn zestienjarige halfbroer zijn talent voor het tellen van kaarten en het kraken van kluizen had uitgebuit.
22:55 CSI: Miami
Als de ster van een realityserie vermoord wordt, moet het CSI-team de zaak onderzoeken. Het onderzoek leidt hen naar geobsedeerde fans, jaloerse collega's en het duistere verleden van de sterren.
23:40 FBI
Het FBI-team onderzoekt een drugsdeal nadat het lichaam van een student is gevonden. Rechercheur Hailey Upton voegt zich tijdelijk bij het team en merkt dat haar gebruikelijke onderzoeksmethoden botsen met de formele handelswijze van het bureau.
00:25 Castle
Castle's idool - een beroemde, teruggetrokken schrijver - is vermoord. Wanneer Castle en Beckett de zaak onderzoeken blijkt de werkelijkheid nog gekker dan de verhalen uit zijn boeken.
01:10 Geen uitzending

logo VTM logo Kleurt je dag

Londen, jaren 70. Estella, een jonge oplichtster die ervan droomt om modeontwerpster te worden, belandt na tal van tegenslagen op straat, samen met de bevriende boeven Horace en Jasper. Op een dag trekt het modebewustzijn van Estella de aandacht van de narcistische barones Von Hellman, een steenrijke modelegende die ontwerpt voor de 'rich and famous'. Maar hun relatie leidt tot een reeks gebeurtenissen die de gemene kant in Estella naar boven brengen.

'Cruella', film uit 2021 met oa. Emma Stone, om 20.30 uur op VTM.