Hitserie 'Fashion Police' keert terug op E!

dinsdag 1 september 2015

E! kondigt aan dat Melissa Rivers de nieuwe presentatrice van E!'s 'Fashion Police' wordt. De nieuwe show gaat op 2 september om 21.00 uur van start op E!.

Melissa zal schitteren naast de huidige panelleden, Giuliana Rancic en Brad Goreski, en blijft tevens uitvoerend producent van de serie. In elke aflevering wordt het trio vergezeld door twee VIP-gasten, waaronder komieken, stylisten, actrices en meer.

'Fashion Police' keert terug met zes afleveringen. De panelleden werpen hun kritische blik op de mode tijdens de grootste mode- en popcultuur evenementen. 'Fashion Police' start woensdag 2 september met verslag van de MTV Video Music Awards.

'Melissa heeft sinds de start van het programma als uitvoerend producent meegeholpen vorm te geven aan de iconische TV-serie Fashion Police die een unieke combinatie is van komedie en mode', zegt Jeff Olde, Executive Vice President, Programmering and Development voor E! 'We zijn blij om Melissa nu ook voor de camera van 'Fashion Police' te zien en zij zich bij de panelleden Giuliana en Brad voegt. Met de extra dimensie van roulerende panelleden brengt de show iedere aflevering frisse, vernieuwende en onvoorspelbare modereviews.'

'Ik ben erg enthousiast dat ik in de gelegenheid ben gesteld om te blijven werken met mijn E! en 'Fashion Police'-familie', zegt Rivers.

Melissa heeft op zakelijk vlak veel bereikt en vormt een inspiratie. Samen met haar moeder Joan Rivers creëerde ze de Red Carpet franchise en het rode loper fenomeen en schitterde ze  in vier seizoenen van WETV's hit reality-serie, 'Joan & Melissa: Joan Knows Best?' Eerder dit jaar ontwikkelde en presenteerde Melissa de speciale interviewreeks 'A Conversation With' voor 'Entertainment Tonight'. Rivers blijft een gewilde spreker en is New York Times best-selling auteur van 'The Book of Joan: Tales of Mirth', 'Mischief', and 'Manipulation  (Crown Archetype)' die werd uitgebracht in mei 2015. Melissa is bestuurslid van 'God's Love We Deliver' en is woordvoerder van 'Our House Grief Center' in Los Angeles. Rivers woont momenteel in Los Angeles met haar zoon Cooper en haar twee honden.

Mis niets van Melissa, Giuliana en Brad met de terugkeer van 'Fashion Police', 2 september om 21.00 uur, met een verslag van de MTV Video Music Awards.

Persbericht E!

'Eenmaal Andermaal' (VTM)

Jacques en Axel trekken naar de rommelmarkt in het centrum van Gent. Stand-upcomedian Henk Rijckaert vormt een duo met Jacques, terwijl Belle Perez met Axel op stap gaat. Samen gaan ze op zoek naar objecten die het meeste geld gaan opleveren tijdens de veiling.

'Eenmaal, Andermaal', om 20.40 uur op VTM.

Restaurant Misverstand
    Sporza: UEFA Conference League