E! presenteert nieuwe show 'Second Wives Club'

donderdag 11 mei 2017

De realityserie 'Second Wives Club' geeft een kijkje in het extravagante leven vol relatieproblemen van zes vrouwen die leven en liefhebben in Los Angeles.

In Hollywood worden 'second wives' vaak afgeschilderd als opportunistische vrouwen die profiteren van alles wat hun succesvolle echtgenoot te bieden heeft. In de 60 minuten durende serie van acht afleveringen volgen we zes vrouwen die getrouwd of verloofd zijn met een rijke man met aanzien. Shiva Safai, Katie Cazorla, Veronika Obeng, Shawna Craig, Tania Mehra en Morisa Surrey wanen zich in een leven vol zeemeerminnen poolparty’s, wonen in huizen van miljoenen dollars en rijden in luxe auto’s met champagnekoelkasten, maar dat betekent niet dat ze niet de balletjes hoog moeten houden wat betreft stiefkinderen, het runnen van hun eigen carrière of het zijn van een tweede, derde, vierde of zelfs vijfde vrouw. E! neemt kijkers mee in het leven van deze begeerlijke 'trophy wives' als 'Second Wives Club' in première gaat op vrijdag 12 mei om 21.00 uur, op E!

Ontmoet de dames:

Shiva Safai – De verloofde van vastgoedontwikkelaar Mohamed Hadid wordt zijn derde vrouw.  Ondanks het leeftijdsverschil van 32 jaar en zijn vijf kinderen uit eerdere relaties, zijn Mohamed en Shiva al vier jaar samen en hopeloos verliefd op elkaar. Shiva, is een gescheiden vrouw en is klaar om voor de tweede keer naar het altaar te lopen. Hoewel Mohamed haar een ring om haar vinger heeft geschoven, gaat hij in een ontspannen tempo richting hun huwelijk. Hij neemt het zoals het komt, geeft haar zijn liefde en genegenheid en alles wat haar hartje begeert.

Katie Cazorla – Al meer dan 11 jaar samen, waarvan bijna zes jaar verloofd, Katie en haar verloofde Walter zijn erg verliefd. Katie is klaar om Walter's vierde vrouw te worden, maar door haar toewijding staat de trouwerij op losse schroeven. Naast het runnen van haar eigen nagelsalon en de start van een nieuwe onderneming, probeert ze haar ondernemersdrift in evenwicht te houden en Walter de aandacht te geven die hij nodig heeft en verdient.

Veronika Obeng – Veronika is de echtgenoot van plastisch chirurg Dr. Michael Obeng uit Beverly Hills en is zijn derde vrouw. Het stel heeft samen drie kinderen en vijf kinderen uit eerdere relaties. Naast dat Veronika een liefhebbende vrouw en moeder is,  is ze manager bij de praktijk van haar man. Met een groot gezin van acht kinderen voelt Veronika de druk om de beste moeder, stiefmoeder, vrouw en partner te zijn zonder een steekje te laten vallen.

Shawna Craig – Shawna is de vijfde vrouw van Lorenzo Lamas, ze is een vrije geest en al zes jaar samen is met de Golden Globe genomineerde acteur die bekend staat een hartenbreker te zijn. Ondanks lastige situaties, zoals dat Shawna stiefmoeder is van Lorenzo's zes kinderen en een surrogaatmoeder is voor één van zijn dochters, overwint de liefde het bij het stel. Sinds haar 20e helpt Shawna Lorenzo met de opvoeding van zijn kinderen en is nu klaar om zelf in de schijnwerpers te treden en zich te richten op haar acteercarrière.

Tania Mehra – Met bijna 20 jaar leeftijdsverschil, wordt Tania binnenkort de tweede vrouw van Dean Bornstein. Het duurt nog drie maanden tot de over-the-top bruiloft met 300 gasten plaatsvindt, maar Tania vindt het allemaal erg overweldigend. De bridezilla in haar is losgekomen en ze doet er alles aan om ervoor te zorgen dat haar bruiloft perfect wordt... wat ook betekent dat ze met een ijzeren vuist door de gastenlijst gaat.

Morisa Surrey – Het leeftijdsverschil tussen hen is bijna 30 jaar, toch kan Morisa zich de nieuwe vrouw van Dr. Mark Surrey noemen en de moeder van hun mooie pasgeboren zoontje. Morisa is blond, sprankelend, opvallend en een grote flapuit. Haar vriendinnen geven haar dan ook vaak de levensles dat je soms beter even kan nadenken voordat je iets zegt.

'Second Wives Club' is geproduceerd door Studio Lambert en All3Media America met Stephen Lambert, Greg Lipstone, Greg Goldman en Sara Quick als uitvoerende producenten.

'Vive le Vélo, Leve de Ronde' - Karl Vannieuwkerke (Eén)

Dagelijks ontvangt Karl drie gasten aan zijn tafel in de Vlaamse Ardennen om te praten over hun passie voor de koers en 'Vlaanderens mooiste'. Sammy Neyrinck duikt in de sfeer van de Ronde voor dagverse reportages uit het peloton. En iedere dag is er ook een portret van een spilfiguur uit de rijke Ronde-geschiedenis.

'Vive le vélo, leve de Ronde', om 22.10 uur op VRT 1.

Lentebeelden
    VRT NWS laat