Fans helpen celebrity's aan dates in nieuwe MTV social show 'Single AF'

zondag 25 juni 2017

Bekende gezichten Farrah Abraham ('Teen Mom'), Marnie Simpson ('Geordie Shore'), Courtney Act ('RuPaul's Drag Race'), Jedward (Eurovisie Songfestival), Elliot Crawford en Casey Johnson gaan in MTV style de wereld over op zoek naar ware liefde en hebben jouw hulp nodig!

Vanaf 26 juni is de nieuwe show 'Single AF' live te volgen via de online kanalen van Viacom-zender MTV. Het programma bestaat uit een multi-platform format dat fans kunnen volgen via Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat. De zeven sexy and famous singles durven het avontuur aan en gaan via social media de liefde proberen te vinden. Het addertje onder het gras? De singles moeten overal voor in zijn en bereid zijn de datinggame 'the MTV way' te spelen.

MTV daagt de internationale sterren uit om bizarre dating theorieën te testen (kunnen ze bijvoorbeeld iemand daten die op hun vader/moeder lijkt?) en suggesties van fans op te volgen. Zo beslissen fans mee over wie hun volgende date wordt. De celebrity's reizen twee weken de wereld over om zoveel mogelijk mensen te ontmoeten en natuurlijk om te daten. Ook Amsterdam wordt hierbij niet overgeslagen; Courtney en Marnie hebben onze hoofdstad uitgekozen om te gaan daten, misschien wel met jou! Aan het einde van het avontuur nodigen de singles hun top-date uit in Parijs om te ontdekken of ze hun ware match hebben gevonden.

Volg de sexy singles van 26 juni tot 11 juli live op social media om hun avontuur mee te maken en zoek met ze mee naar hun match via @MTVsingleAF en #MTVsingleAF. Single AF is vanaf november ook op televisie te volgen op MTV.

Maak hieronder alvast kennis met de zeven moedige deelnemers:

Farrah Abraham was voor het eerst te zien in 2009 in de MTV-show '16 and Pregnant', sindsdien staat ze veel in de spotlights. Zo heeft Farrah haar eigen biografie uitgebracht, een album opgenomen en is ze bekend van de MTV spin-off serie 'Teen Mom'. Met een zeer uitgesproken persoonlijkheid weet Farrah wat ze zoekt in haar ideale man: hij moet voornamelijk traditionele normen en waarden hebben. Zo moet de man de rekening betalen tijdens een date en zou Farrah nooit iemand daten die geen eigen huis of auto heeft. Farrah is bewust van haar confronterend gedrag dus dat kan nog voor interessante dates zorgen!

Het dynamisch duo Jedward werd bekend tijdens hun deelname aan de Ierse 'X-Factor' in 2009 en ze timmeren sindsdien hard aan de weg. John en Edward staan ervoor open om verschillende soorten meiden te ontmoeten, maar zijn uiteindelijk op zoek naar diegene die hun hectische agenda begrijpt. John omschrijft zichzelf als zeer loyaal wanneer het op daten aankomt en zoekt een creatief typje. Zijn tweelingbroer Edward richt zijn pijlen liever op een praatgrage en actieve chick die geen spelletjes speelt. Met hulp van MTV gaan de broers er 100% voor. Kunnen hun dates de hectische tweeling bijhouden?

Sinds Marnie Simpson in 2013 het 'Geordie Shore' huis betrad werd ze al snel de favoriet van heel veel kijkers. Op de voet volgde iedereen de knipperlichtrelatie tussen haar en Aaron, maar het mocht niet zo zijn. Nu is Marnie klaar om de wereld over te gaan op zoek naar haar ware match. Ze omschrijft zichzelf als dé perfecte vriendin en staat open voor alle matches, man of vrouw, zolang Marnie de vonk maar voelt. Ondanks dat Marnie zo openstaat voor de liefde vindt ze zichzelf hopeloos wanneer het op de juiste date aankomt. Zal de hulp van MTV en de kijkers Marnie het duwtje in de juiste richting geven? Donderdag 6 juli kun je Marnie in Amsterdam tegenkomen terwijl ze druk aan het daten is.

YouTube sensatie en vlogger Elliot Crawford postte vorig jaar meerdere video’s waarin hij bijzondere voetbaltrucs liet zien. Nu heeft hij meer dan 21 miljoen views en 456.000 volgers op YouTube waar hij wekelijks vlogs over voetbal, rugby en grappige challenges post. Hij gaat vol vertrouwen en met een open houding de dating-uitdaging aan, want ondanks veel dates heeft Elliot nog nooit een serieuze relatie gehad. Hij omschrijft zichzelf als een ladiesman met veel humor, die ook zeer loyaal is en naar eigen zeggen nooit vreemd zal gaan.

Officieel van down-under Australië, maar neergestreken in Los Angeles. Shane Jenek, beter bekend als Courtney Act, veroverde de wereld met haar halve finaleplek in de Australische 'Idols' en als runner-up in 'RuPaul's Drag Race'. Best of both worlds: zo beschrijft Courtney zichzelf als 'panseksueel', wat inhoudt dat ze zich aangetrokken kan voelen tot iemand ongeacht geslacht, gender of identiteit. De ware liefde vinden is lastig omdat mensen naar eigen zeggen geïntimideerd zijn door Courtney’s sterke verschijning. Courtney’s perfecte match is iemand die zowel Courtney als Shane wil daten met evenveel liefde. Gaat ze haar match vinden in 'Single AF'? Misschien wel in Amsterdam waar Courtney donderdag 6 juli is om een perfecte date te vinden.

Ex boyband-lid Casey Johnson stond voor het eerst op het podium in 2014 waar hij, na zijn deelname in 'X-Factor', zijn opwachting maakte in de boybands Stereo Kicks en Union J. Sinds de break-up van Union J begin dit jaar staat Casey nog veel in de spotlights vanwege zijn sexy looks en opvallende lifestyle! Casey vindt zelf dat hij weinig geluk heeft in de datingscene omdat hij gewoonweg teveel keuze heeft. Hij is zoek naar een meisje dat zijn interesse weet vast te houden, maar ook iemand die zijn levensstijl bij kan houden zonder jaloers te worden. Zal hij de relaxte match vinden met de hulp van MTV en zijn fans?

'The White Lotus 2' (Streamz)

Wanneer Tanya een uitnodiging krijgt van de expat Quentin, brengt Portia de dag door met zijn verleidelijke neef. Na terugkeer van haar reis met Daphne wordt een opgeluchte Harper verrast door een bewijsstuk van Ethans avondje uit.

'The White Lotus ', om 20.35 uur op Play4.

Iedereen Beroemd
    The Office