VIER en VIJF testen nieuwe vorm van reclame uit

dinsdag 18 augustus 2015

Televisiezenders VIER en VIJF starten nog dit jaar met een test waarbij de digitale kijker een reclameboodschap krijgt, wanneer die een programma pauzeert.

In plaats van het gepauzeerde beeld, zal de kijker een statische reclameboodschap te zien krijgen. Wie daar geen behoefte aan heeft, kan de boodschap wegzappen via een toets op de afstandsbediening.

In eerste instantie zal de pauze-reclame enkel te zien zijn bij Telenet. Dat Mechelse kabelbedrijf is mede-aandeelhouder van SBS Belgium, het moederbedrijf van VIER en VIJF. Er wordt echter ook gepraat met Proximus.

Bron: De Tijd

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo n logo V3 n V3

Opgroeien met een andere geaardheid, het zou geen probleem meer mogen zijn. Maar jammer genoeg is dat nog niet altijd zo. LHBT-jongeren (lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders) krijgen meer dan hun leeftijdsgenoten af te rekenen met mentale problemen. Deze zijn vaak het gevolg van homofobe ervaringen. Olly Alexander, de populaire Britse acteur en frontman van de elektropopband Years & Years, wil dit taboe doorbreken. Hij getuigt eerlijk over z'n eigen eetstoornis, depressie en drugverslaving die hij daardoor ontwikkelde. Voor het eerst in z'n leven bekent hij ook aan z'n mama met welke problemen hij jarenlang heeft geworsteld. En hij praat heel open met lotgenoten en hun families.

'Growing Up Gay', om 21.25 uur op En.

Dossiers