VIER en VIJF testen nieuwe vorm van reclame uit

dinsdag 18 augustus 2015

Televisiezenders VIER en VIJF starten nog dit jaar met een test waarbij de digitale kijker een reclameboodschap krijgt, wanneer die een programma pauzeert.

In plaats van het gepauzeerde beeld, zal de kijker een statische reclameboodschap te zien krijgen. Wie daar geen behoefte aan heeft, kan de boodschap wegzappen via een toets op de afstandsbediening.

In eerste instantie zal de pauze-reclame enkel te zien zijn bij Telenet. Dat Mechelse kabelbedrijf is mede-aandeelhouder van SBS Belgium, het moederbedrijf van VIER en VIJF. Er wordt echter ook gepraat met Proximus.

Bron: De Tijd

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

Jeroen Meus in 'Dagelijkse Zomerkost' (foto: En -  VRT 2017)

Jeroen Meus doet ook dit seizoen de zomer door. Binnenkort trekt hij naar Spanje om daar overheerlijke zomerkost klaar te maken, maar voor het zover is kookt hij nog even in eigen land. De populaire tv-chef zoekt de speelpleinen op en maakt klaar wat de spelende kids graag naar binnen werken. Beginnen doet Jeroen met een ideaal vieruurtje met zomers fruit en romige vanille voor alleman.

'Dagelijkse Zomerkost', om 19.40 uur op En.

Dossiers