VIER en VIJF testen nieuwe vorm van reclame uit

dinsdag 18 augustus 2015

Televisiezenders VIER en VIJF starten nog dit jaar met een test waarbij de digitale kijker een reclameboodschap krijgt, wanneer die een programma pauzeert.

In plaats van het gepauzeerde beeld, zal de kijker een statische reclameboodschap te zien krijgen. Wie daar geen behoefte aan heeft, kan de boodschap wegzappen via een toets op de afstandsbediening.

In eerste instantie zal de pauze-reclame enkel te zien zijn bij Telenet. Dat Mechelse kabelbedrijf is mede-aandeelhouder van SBS Belgium, het moederbedrijf van VIER en VIJF. Er wordt echter ook gepraat met Proximus.

Bron: De Tijd

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo VTM logo

Lim, Shaun en Morgan bereiden zich voor op de operatie van een 14-jarig meisje dat geboren is met haar hart buiten haar borstkas. Gezien haar leeftijd zou er genoeg ruimte moeten zijn om het hart terug te kunnen plaatsen. Wanneer uit de CT-scan blijkt dat dit toch niet het geval is, stelt Morgan een ingreep voor waar Shaun twijfels over heeft. Een andere patiënt is de 12-jarige Eric, die ernstig ziek is en met spoed een levertransplantatie nodig heeft. Een veroordeelde moordenaar wil orgaandonor zijn, maar iedereen heeft grote twijfels over zijn motieven.

'The Good Doctor', om 23.45 uur bij VTM.

Dossiers