Premier League tot midden 2022 bij Play Sports

donderdag 15 november 2018

Play Sports heeft de uitzendrechten voor de Engelse Premier League nog eens met drie jaar verlengd! Met Play Sports is Telenet sinds jaar en dag exclusief rechtenhouder van de Premier League en breit er met deze nieuwe verlenging opnieuw drie seizoenen extra aan.

Dat de Premier League de strafste ploegen en spelers ter wereld in huis heeft, staat buiten kijf. En sinds het afgelopen WK weet ook heel de wereld dat het vooral de Belgen zijn die in het grijze Engeland het mooie weer maken.

Naast Eden Hazard en Kevin De Bruyne zijn er nog meer dan een elftal andere duivels met een godenstatus. Vertonghen, Lukaku, Kompany, Alderweireld, Fellaini, Dembélé, e.a. krijgen elke week lofzangen toegezongen van de duizenden fans in de vaak uitverkochte stadions. De Premier League is dan ook niet weg te denken uit het aanbod van Play Sports dat steevast de strafste Belgen front row volgt in binnen- en buitenland.

Manu Leroy (Play Sports): 'Al jaren blinken heel wat van onze Red Devils uit in de Premier League. Wij weten ook dat de Premier League heel belangrijk is voor onze klanten. Dankzij dit akkoord kunnen zij op Play Sports ook de volgende 3,5 seizoenen de Belgische toppers blijven volgen vanop de eerste rij. Niet alleen live, maar ook in reportages en interviews rond de wedstrijden!'

De Premier League anytime & everywhere
Gemiddeld zendt Play Sports een 5-tal matchen per weekend live uit. De meeste wedstrijden worden omkaderd vanuit de Play Sports studio. Op de Play Sports app kunnen voetbalfans al deze matchen ook volgen met extra statistieken, via WiFi en 4G en in heel de EU.

Van de wedstrijden die niet live worden uitgezonden, zijn er samenvattingen te bekijken in 'Sports Late Night' op zaterdag en zondag, én op een dedicated Premier League kanaal, waar kijkers ook terecht kunnen voor extra magazines over en rond de beste competitie ter wereld.

En de andere voetbalcompetities?
Naast het voetbal uit Engeland, zullen nog steeds alle wedstrijden uit de Jupiler Pro League het komende seizoen live te zien zijn op de Play Sports-kanalen. Verder blijven ook onder andere de Nederlandse Eredivisie en de Europa League deel uitmaken van het Play Sports-pakket. Het akkoord met Eleven Sports Network voegt hier een heel pak buitenlands voetbal aan toe: de Duitse Bundesliga, de Spaanse ‘Liga’ en de Italiaanse ‘Serie A’.

'Eenmaal Andermaal' (VTM)

Jacques en Axel trekken naar de rommelmarkt in het centrum van Gent. Stand-upcomedian Henk Rijckaert vormt een duo met Jacques, terwijl Belle Perez met Axel op stap gaat. Samen gaan ze op zoek naar objecten die het meeste geld gaan opleveren tijdens de veiling.

'Eenmaal, Andermaal', om 20.40 uur op VTM.

Dodo
    Kabouter Plop