'Rijker dan je Denkt?' is terug bij VTM

vrijdag 17 november 2017

Staf Coppens trekt vanaf dinsdag 21 november opnieuw door Vlaanderen in een nieuw seizoen van 'Rijker dan je Denkt?'. Daarin gaan Staf en de experten voor de zesde keer op zoek naar trendy en antieke snuisterijen, verzamelingen en muziekinstrumenten die de bezoekers kunnen laten taxeren.

In de eerste aflevering zet het oude mijngebouw Greenville in Houthalen zijn deuren open.

In de derde aflevering van 'CATHéRINE', op dinsdag 21 november, reist Cathérine Moerkerke naar de sjeiks van Saoedi-Arabië om hun luxepaarden te bekijken. Vlaamse fokkers verkopen er paarden voor miljoenen euro’s om ze te laten opvoeren in paardenshows. Het lijkt de meest decadente hobby ter wereld.

In de vierde aflevering van 'Ge Hadt Erbij Moeten Zijn' bekent Urbanus 50 jaar na datum een kwajongensstreek, vertelt Pascal Braeckman over hoe hij 40 jaar geleden op een memorabele manier zijn plechtige communie deed en doet Jan-Jaap van der Wal zijn ontmoeting met één van de gevaarlijkste criminelen van Nederland uit de doeken. Ruth Beeckmans, Sven De Ridder, Ben Segers, Stefaan Degand en andere gastacteurs spelen de sappige verhalen ondertussen woord voor woord na.

Op donderdag 23 november maakt Willy Somers in 'De Laatste 24 Uur' zijn laatste grote wens bekend: zijn fans trakteren op een allerlaatste optreden. Maar bovenal wil Willy bij zijn gezin zijn. En daar zorgt Nathalie Meskens voor. Willy's zoon en dochters verrassen hun papa op de laatste dag van zijn leven. De kers op de taart is zijn huwelijk met Cindy, de liefde van zijn leven. In het gemeentehuis van Lennik beloven zij elkaar eeuwige trouw.

Dit jaar viert Stan Van Samang dat hij 10 jaar op de planken staat als zanger. VTM blikt met de tv-special 'Stan Van Samang - In ’t Groot' op vrijdag 24 november terug op de eerste concertenreeks die de populaire Vlaamse zanger gaf in het Sportpaleis in 2016. In de captatie worden zijn grootste hits waaronder Goeiemorgend Goeiendag, Scars en Een Ster afgewisseld met gastoptredens en entertainment van de bovenste plank.

Op zaterdag 18 november maken topacteurs onder wie Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth, Josh Hutcherson, Woody Harrelson, Julianne Moore zich op voor een finale confrontatie met President Snow in de tv-première van 'The Hunger Games: Mockingjay - Part 2'. De sciencefictionfilm is het sluitstuk van The Hunger Games, gebaseerd op de boekentrilogie van Suzanne Collins. Kunnen Katniss en haar aanhangers hun districten voorgoed bevrijden van de dictatuur van Panem?

'The White Lotus 2' (Streamz)

Wanneer Tanya een uitnodiging krijgt van de expat Quentin, brengt Portia de dag door met zijn verleidelijke neef. Na terugkeer van haar reis met Daphne wordt een opgeluchte Harper verrast door een bewijsstuk van Ethans avondje uit.

'The White Lotus ', om 20.35 uur op Play4.

Dagelijkse kost
    The Post