Manchester derby live te zien op Eleven

maandag 24 oktober 2016

Dinsdag 25 en woensdag 26 oktober is er op Eleven Engels cupvoetbal en de achtste finales van de League Cup. Dinsdagavond ontvangen Simon Mignolet en Divock Origi met Liverpool het Tottenham Hotspur van Jan Vertonghen en Toby Alderweireld.

Daags nadien gaan Kevin De Bruyne en Vincent Kompany met Manchester City op bezoek bij die andere club uit Manchester, Man United. Deze derby krijgt door de rivaliteit tussen trainers José Mourinho en Pep Guardiola dat extra tikkeltje piment.

'De emoties die Engels Cupvoetbal teweegbrengt, passen perfect bij Eleven Sports', zegt Jan Mosselmans, Chief Editor Eleven Sports Network België. 'We volgen deze week de topaffiches van de League Cup vanop de eerste rij, op Anfield Road en op Old Trafford. En we doen dit met onze analisten Bob Peeters en José Riga, twee trainers die het Engels voetbal door en door kennen vanuit hun recente verleden in Engeland. En we dompelen ons ook onder in de legendarische spionkoppen van Liverpool en Manchester United voor unieke sfeerreportages.'

EFL Cup Liverpool – Tottenham
Dinsdag vanaf 21.45 uur live op Eleven

EFL Cup Manchester United – Manchester City
Woensdag vanaf 21.00 uur live op Eleven Sports

Eden Hazard en Michy Batshuayi nemen het in deze achtste finale op tegen het West Ham United van Fransman Dimitri Payet. Deze topper kan je woensdag na de hockeywedstrijd tussen België en Argentinië bekijken.

EFL Cup: West Ham United- Chelsea
Woensdag vanaf 21.30 uur op Eleven

Abonnees van Eleven Sports Network kunnen in België naast internationaal hockey ook genieten van live en exclusief Competitie- en bekervoetbal uit de Spaanse LaLiga Santander, de Italiaanse Serie A TIM, de Emirates FA Cup, de English Football League, de English Football League Cup, de Franse Ligue 1, de Braziliaanse Série A, de Schotse Professional Football League, de kwalificatiewedstrijden voor het WK in Rusland, alsook wedstrijden uit de NBA, Velux EHF Champions League handball, kickboxing, MMA en tennisevenementen van over de hele wereld en dit op de twee kanalen Eleven en Eleven Sports.

Persbericht Eleven Sports Network België

'Vive le Vélo, Leve de Ronde' - Karl Vannieuwkerke (Eén)

Dagelijks ontvangt Karl drie gasten aan zijn tafel in de Vlaamse Ardennen om te praten over hun passie voor de koers en 'Vlaanderens mooiste'. Sammy Neyrinck duikt in de sfeer van de Ronde voor dagverse reportages uit het peloton. En iedere dag is er ook een portret van een spilfiguur uit de rijke Ronde-geschiedenis.

'Vive le vélo, leve de Ronde', om 22.10 uur op VRT 1.

Joanna Lumley's Britain
    Radio 1: De wereld vandaag