Laatste keer deze zomer 'tijd voor een switchke'

zondag 26 augustus 2018

In de zevende en laatste week van 'Switch' ontvangt Adriaan Van den Hoof de vijf laatste kandidaten die 'een switchke' willen doen.

De switchers van deze week zijn Arne, student kinesitherapie uit Stekene; Elias, de jongste 'Switch'-kandidaat van dit seizoen uit Sterrebeek; Stacey, de advocate met een groot hart voor paarden uit Krombeke; Beth, de Gentse CLB-Psychologe en Stijn, de teamleader transport bij Poco Loco uit Assebroek. De prijzenpot bedraagt dagelijks 1000 euro. Wie daarmee naar huis mag gaan, ontdek je elke weekavond om 20.45 uur.

Arne Van Hecke (20 - Stekene)
Arne Van Hecke (20) studeert kinesitherapie en droomt alvast van een carrière als kinesist in de wielerwereld. Hij woont bij zijn ouders in Stekene en heeft een hond Beau. 's Morgens eet hij het liefst boterhammen met Nutella. Zijn favoriete bezigheid is sport. Zijn vrije tijd vult hij met lopen, fietsen, zwemmen en tennisen. Wanneer hij zelf helemaal uitgesport is, kijkt hij graag naar het veldrijden.

Elias Michiels (18 - Sterrebeek)
Elias Michiels is de jongste deelnemer van dit seizoen van 'Switch' en woont in Sterrebeek. Hij is net afgestudeerd van de middelbare school. Wat hij na drie maanden vakantie wil gaan verder studeren, dat weet hij nog niet. Wat hij wel weet, is dat hij zo snel mogelijk zijn praktijkexamen bij de rijschool wil afleggen. In zijn vrije tijd kijkt hij naar de matchen van KRC Genk en gaat hij al eens graag op stap met zijn vrienden, liefst in het jeugdhuis. Elias is ook een creatief talent: hij speelt drums en volgt woordkunst aan de academie.

Stacey Demyttenaere (29 - Krombeke)
Stacey Demyttenaere (29) werkt als advocaat familierecht. Ze is getrouwd met Christophe en heeft twee kinderen. Ze is zot van dieren en heeft een halve boerderij thuis. Haar lievelingsdier is het paard. Ze verhuisde speciaal naar Krombeke zodat haar lievelingen in haar achtertuin konden grazen. Elk vrij moment besteedt ze aan het verzorgen van en het rijden met haar paarden. Stiekem brult ze graag mee met foute muziek als ze in de file staat.

Beth Van Rompuy (28 - Gent)
Beth Van Rompuy werkt als psychologe bij het CLB en woont samen met haar kat, Sigmund in Gent. Beth is een veelzijdig muzikaal talent: ze speelt dwarsfluit en contrabas en ze zingt bij een Gents vrouwenpopkoor. Daarbovenop is ze ook heel creatief. Ze doet niets liever dan naaien en maakt vaak spulletjes voor de kinderen van haar vrienden. Zelf gaat ze graag gekleed in de rockabilly-kledingstijl. Ze is heel verre familie van Herman Van Rompuy en je mag haar altijd wakker maken voor een lekkere tas koffie.

Stijn Van Loo (39 - Assebroek)
Stijn Van Loo werkt als teamleader transport voor chipsfabriek ‘Poco Loco’. Hij woont met zijn partner, vier kinderen, kat en 2 ratten in Assebroek. Zijn favoriete sport is basketbal. Momenteel volgt hij passief de competitie tot hij zelf terug op het veld kan gaan staan. Daarnaast speelt hij al eens graag een spelletje pool. Hij kijkt graag naar Britse detectives en stiekem kijkt hij ook naar het tv-programma Help, mijn man is een klusser.

'Switch', van maandag tot en met vrijdag om 20.45 uur op Eén.

'Vive le Vélo, Leve de Ronde' - Karl Vannieuwkerke (Eén)

Karl ontvangt David van der Poel, Jolien D'hoore en Stijn Steels aan zijn tafel in de Vlaamse Ardennen om te praten over hun passie voor de koers en 'Vlaanderens mooiste'. Sammy Neyrinck duikt in de sfeer van de Ronde voor dagverse reportages uit het peloton. En Bart Aerts gaat op zoek naar verhalen rond wielerlegende Briek Schotte.

'Vive le Vélo, leve de Ronde', om 21.00 uur op VRT 1.

Thuis
    Murdoch Mysteries
    De Avondshow met Arjen Lubach
    Matthäus Passion